Última modificació: 03/06/2015 | Font: SCP
  • Presentació de llibre: «Teatro de mujer, Jeanne Marni»

Publicacions de l’UJI edita el llibre de Jordi Luengo

• El Consell i els càrrecs municipals en el Castelló dels Àustria
    «El Consell i els càrrecs municipals en el Castelló dels Àustria»

Publicacions de l’UJI presenta el llibre «El Consell i els càrrecs municipals en el Castelló dels Àustria» al Menador

• Mestres freinetistes

L’obra editada per Publicacions de la Universitat Jaume I i la Fundació Càtedra Soler i Godes «Les mestres freinetistes dels anys trenta» es presentarà dimarts 4 d’abril de 2017.

• Un país en gris i negre. Memòria històrica i repressió franquista a Castelló
    Presentació de llibre

La segona edició de les Jornades de Memòria Històrica s’inaugurarà amb la presentació del llibre «Un país en gris i negre: memòria històrica i repressió franquista a Castelló» de l’autor Juan Luis Porcar Orihuela, el pròxim 29 de març de 2017 a la Biblioteca Pública Municipal Manel Garcia Grau de Benicarló.

• Grup col·laboradors Mineco

El professor se suma així al grup d’experts de l’UJI amb els professors Andreu Casero i Antonio Pérez i les professores Marisa Cuerda y Azucena García.

• L'editorial de l'UJI, la primera a fer més visibles les dones autores

El Servei de Comunicació i Publicacions promou l’ús del nom complet en lloc de limitar-se a mencionar les inicials en les bibliografies, en compliment del II Pla d’Igualtat de la institució acadèmica

• Regina José Galindo
    Presentació llibre: «Regina José Galindo: la performance como arma»

L’acte comptarà amb la participació de l’autora, Lidón Sancho Ribés; Joan Manuel Marín, director de la col·lecció ARS, i Rosalia Torrent del MACVAC de Vilafamés

• L’UJI i la Universitat de Granada publiquen «Cuatro reyes para Sicilia»

Publicacions de la Universitat Jaume I i l'Editorial Universidad de Granada han unit les seues forces per a realitzar la coedició de «Cuatro reyes para Sicilia: Proclamaciones y coronaciones en Palermo, 1700-1735» de Pablo González Tornel i Víctor Mínguez.

• Revista «Potestas»

La publicació completa i tots els seus articles es poden consultar i descarregar en la pàgina web http://www.e-revistes.uji.es/index.php/potestas.

• imatge llibre
    «Mestres de la impremta. El moviment Freinet a València (1931-1939)»

El llibre «Mestres de la impremta. El moviment Freinet a València (1931-1939)» d’Alfred Ramos de Publicacions de la Universitat Jaume I i la Fundació Càtedra Soler i Godes es presenta el dijous 2 de març de 2017 al Palau de Vivel de la Vall d’Uixó.

• L’UJI col·labora en la reedició del clàssic «Els homes i la terra del País Valencià»

La Universitat Jaume I de Castelló ha col·laborat, juntament amb altres universitats i institucions valencianes, amb l'Editorial Afers per a reeditar l'obra ja clàssica del professor Manuel Ardit «Els homes i la terra del País Valencià».

• Publicacions RRI

L'UJI acaba de publicar en línia i en obert el llibre «Ética y comunicación en la gestión de la Investigación e Innovación Responsables (RRI): el papel de las Unidades de Cultura Científica y de la Innovación (UCC+i)», una obra que reivindica la importància de la comunicació i el diàleg per a aconseguir una ciència responsable.

• «Tragèdies silenciades»

El llibre Tragèdies silenciades de Raül González Devís, editat per la Universitat Jaume I i la Universitat Rovira i Virgili, recupera la història de la repressió franquista en les comarques del nord de la província de Castelló.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions