Última modificació: 03/06/2015 | Font: SCP
    L'UJI al Book Forum de Torí

La participació s’emmarca dins de la plataforma Literary Market del programa europeu Pubcoop liderat pels editors valencians.

• Publicacions RRI

L'UJI acaba de publicar en línia i en obert el llibre «Ética y comunicación en la gestión de la Investigación e Innovación Responsables (RRI): el papel de las Unidades de Cultura Científica y de la Innovación (UCC+i)», una obra que reivindica la importància de la comunicació i el diàleg per a aconseguir una ciència responsable.

• Memòria històrica

Borriol acollirà dijous 11 i divendres 12 de maig de 2017 una nova jornada al voltant de la Memòria Històrica amb diversos actes organitzats per l'Ajuntament de Borriol amb la col·laboració del Grup per la Recerca de la Memòria Històrica de Castelló i el Grup de Recerca en Patrimoni Immaterial de Borriol.

• Fira del Llibre de València

Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la Fira del Llibre de València en l’estand conjunt amb la Xarxa Vives i la Universitat de València, i també en la carpa d'Editors Valencians (AEPV).

• Presentació de llibre: «Teatro de mujer, Jeanne Marni»

Publicacions de l’UJI edita el llibre de Jordi Luengo

• El Consell i els càrrecs municipals en el Castelló dels Àustria
    «El Consell i els càrrecs municipals en el Castelló dels Àustria»

Publicacions de l’UJI presenta el llibre «El Consell i els càrrecs municipals en el Castelló dels Àustria» al Menador

• Mestres freinetistes

L’obra editada per Publicacions de la Universitat Jaume I i la Fundació Càtedra Soler i Godes «Les mestres freinetistes dels anys trenta» es presentarà dimarts 4 d’abril de 2017.

• Un país en gris i negre. Memòria històrica i repressió franquista a Castelló
    Presentació de llibre

La segona edició de les Jornades de Memòria Històrica s’inaugurarà amb la presentació del llibre «Un país en gris i negre: memòria històrica i repressió franquista a Castelló» de l’autor Juan Luis Porcar Orihuela, el pròxim 29 de març de 2017 a la Biblioteca Pública Municipal Manel Garcia Grau de Benicarló.

• Grup col·laboradors Mineco

El professor se suma així al grup d’experts de l’UJI amb els professors Andreu Casero i Antonio Pérez i les professores Marisa Cuerda y Azucena García.

• L'editorial de l'UJI, la primera a fer més visibles les dones autores

El Servei de Comunicació i Publicacions promou l’ús del nom complet en lloc de limitar-se a mencionar les inicials en les bibliografies, en compliment del II Pla d’Igualtat de la institució acadèmica

• Regina José Galindo
    Presentació llibre: «Regina José Galindo: la performance como arma»

L’acte comptarà amb la participació de l’autora, Lidón Sancho Ribés; Joan Manuel Marín, director de la col·lecció ARS, i Rosalia Torrent del MACVAC de Vilafamés

• L’UJI i la Universitat de Granada publiquen «Cuatro reyes para Sicilia»

Publicacions de la Universitat Jaume I i l'Editorial Universidad de Granada han unit les seues forces per a realitzar la coedició de «Cuatro reyes para Sicilia: Proclamaciones y coronaciones en Palermo, 1700-1735» de Pablo González Tornel i Víctor Mínguez.

• Revista «Potestas»

La publicació completa i tots els seus articles es poden consultar i descarregar en la pàgina web http://www.e-revistes.uji.es/index.php/potestas.

• imatge llibre
    «Mestres de la impremta. El moviment Freinet a València (1931-1939)»

El llibre «Mestres de la impremta. El moviment Freinet a València (1931-1939)» d’Alfred Ramos de Publicacions de la Universitat Jaume I i la Fundació Càtedra Soler i Godes es presenta el dijous 2 de març de 2017 al Palau de Vivel de la Vall d’Uixó.

• L’UJI col·labora en la reedició del clàssic «Els homes i la terra del País Valencià»

La Universitat Jaume I de Castelló ha col·laborat, juntament amb altres universitats i institucions valencianes, amb l'Editorial Afers per a reeditar l'obra ja clàssica del professor Manuel Ardit «Els homes i la terra del País Valencià».

• «Tragèdies silenciades»

El llibre Tragèdies silenciades de Raül González Devís, editat per la Universitat Jaume I i la Universitat Rovira i Virgili, recupera la història de la repressió franquista en les comarques del nord de la província de Castelló.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions