L’UJI presenta el llibre «Escrits inèdits i dispersos» de Germà Colón

04/12/2023 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I, Fundació Germà Colón i Ateneo de Castellón han presentat, coincidint amb la data de naixement de Germà Colón (30 de novembre), l’obra compilatòria Escrits inèdits i dispersos de Germà Colón. A l’acte de presentació, celebrat a Menador espai cultural, van participar Santiago Fortuño, president de l’Ateneo de Castellón; M. Pilar Perea, de la Universitat de Barcelona; Lluis Gimeno, de la Universitat Jaume I; Pedro Álvarez de Miranda, de la Universitat Autònoma de Madrid i la Reial Acadèmia Espanyola, i Carmen Lázaro, vicerectora de Cultura, Llengües i Societat de l’UJI.

Escrits inèdits i dispersos és un volum que presenta diversos escrits del professor Germà Colón Domènech, de tipologies i temes diversos, que donen compte de l’amplitud dels seus coneixements i de l’extensió dels àmbits que va abordar. Alguns d’aquests textos restaven inèdits o dispersos en diverses publicacions i, per raó del seu interès i per la seua actualitat i vigència temàtiques, veuen ara la llum en aquesta obra pòstuma.

Fotografies