Presentació del llibre «Diego López Olivares. La visión integradora del turismo desde la geografía. Libro homenaje. In memoriam»

14/03/2024 | SCP

15 de març de 2024

Acte

Presentació

Títol

Sala de graus Germà Colón Domènech de la Facultat de Ciències Humanes i Socials

12 h

Entitat

Universitat Jaume I

Breu descripció

L'obra s'ha concebut en honor al difunt professor Diego López Olivares. Ha estat coordinada per Juan Bautista Ferreres i Juanjo Ferrer, i es troba vinculada al reconeixement que fa la comunitat científica d'arreu de l'Estat espanyol, d'Itàlia i de França, a l'aportació que va fer Diego López al Turisme com a disciplina acadèmica, des del vessant docent, investigador i de transferència del coneixement. Per això, el contingut del llibre és plural pel fet que hi participen autores i autors principalment de l'àmbit de la Geografia, però també des de l'Economia i l'Empresa, per la transversalitat que té l'activitat turística en el territori, i la visió integradora que Diego López va donar als treballs en turisme, des del seu enfocament de desenvolupament que ha de ser sostenible.

La col·lecció “Homenatges”, es va iniciar amb el volum dedicat al professor José Luis Aguirre, i ha distingit personalitats vinculades estretament amb la Universitat Joan Francesc Mira, Germà Colón, Teófilo Sanfeliu i Justo Vilafañe, i els dos darrers títols ja s'han editat tant en paper com en digital, d'accés obert.

Podeu descarregar gratuïtament l'obra en l'enllaç següent: