panoramica UJI

Programa de doctorat en Ciències

09/11/2017 | USE

El programa de doctorat en Ciències està dirigit a titulats de l'àmbit de les matemàtiques, la física, la química, la biologia, la geologia i les ciències agràries. La seua finalitat és proporcionar als doctorands la capacitat per a la recerca autònoma en els camps anteriorment referits, per a açò es requereix realitzar en primer lloc una sèrie de tasques formatives detallades en el web dirigides a potenciar les capacitats necessàries per a la realització de la tesi doctoral. La consecució del grau de doctor garanteix una formació adequada per a desenvolupar labors de recerca tant en l'àmbit públic (universitats, CSIC, etc.) com en el privat.

El programa de doctorat en Ciències és un programa de la Universitat Jaume I.

Contacte:
Administració: Natividad Cabedo Gomar, ncabedo@uji.es
Coordinació acadèmica: José Antonio López Ortí (lopez@uji.es)