Visualitzar en la web
Número II. 15/5/2015
Descripción imagen

L'inversió borsària responsable a Espanya és rendible i més segura

Realitzar una inversió socialment responsable, que té en compte criteris ambientals, socials i de govern corporatiu a més dels estrictament financers, no suposa sacrificar la rendibilitat borsària, segons l'estudi del grup Sogres-Mercats Financers.

Sóc olímpic
Descripción imagen

Les lesions dels futbolistes són dotze vegades més freqüents en competició que en entrenaments

El risc de lesió durant els partits de competició és dotze vegades superior que durant les sessions d'entrenament en els jugadors de la LFP, sent les més comunes les musculars i per sobreesforç.

Descripción imagen

La pèrdua de diners per rebutjar un suborn genera més estrès que acceptar-lo

L'estudi sobre aspectes fisiològics i conductuals de la corrupció revela una tendència majoritària a actuar de forma ètica i mostra l'efectivitat de l'amenaça d'un possible castic.

Descripción imagen

El professorat de Matemàtiques fomenta la recerca explicant les seues investigacions

Professorat de Matemàtiques va compartir amb l’estudiantat de Matemàtica Computacional els seus projectes d’investigació per explicar de forma senzilla el seu treball de recerca.

Vocabulari: Psicologia positiva

Luis Farfallini, investigador del Laboratori de Psicologia i Tecnologia (LabPsiTec), descriu el concepte psicologia positiva en el marc del projecte de Vocabulari Científic audiovisual de l'UJI.

Altres notícies

Descripción imagen

Millora per al tractament del càncer de mama amb tamoxifèn

El mètode permet conèixer com metabolitza cada pacient el fàrmac, informació que és de gran utilitat per a conèixer la resposta i ajustar la dosi del fàrmac.

Descripción imagen

La dieta mediterrània no només és més sana, també contamina menys

Un recent article conclou que el menú que tradicionalment es consumeix a Espanya deixa una petjada de carboni menor que les d'EUA o Regne Unit.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana