UJI Divulga a Onda Cero Castellón

28/05/2024 | SCP

Gmail

[Notícies per data]

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-6-27-06-2024 index

Transferència en ciències humanes i socials

Entrevista a Elena Ortells, vicedegana de la FCHS, sobre la transferència en Ciències Humanes i Socials. Notícies: UJI i CEFIRE lliuren els guardons als joves investigadors i investigadores d'«El gust d'investigar» i l'UJI participa en el disseny de nova instrumentació biomèdica a través del projecte CONcISE.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-6-20-06-2024 index

Demostrador de producció i emmagatzematge d'hidrogen

Entrevista a Sixto Giménez, investigador de l'INAM, sobre el demostrador de producció i emmagatzematge d'hidrogen. Notícies: Científics i tècnics advoquen per un canvi de paradigma perquè Espanya complisca la nova directiva europea de la qualitat de l'aire i l'UJI es converteix en l'epicentre de l'agricultura sostenible durant el Simposi Plant BioProTech & IOBC-IR.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-6-13-06-2024 index

Premis Talent Emprenedor

Entrevista a Marisa Flor, directora d'innovació i emprenedoria, sobre els Premis Talent Emprenedor. Notícies: Desenvolupen un nou sistema més eficaç, ràpid i econòmic per a la descontaminació d'aigües residuals i Investigació i formació s'uneixen per a aconseguir nous materials blans que s'ajusten a les noves necessitats de consum.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-6-06-06-2024 index

Compost semiconductor antimicrobià

Entrevista a Juan Andrés Bort, coordinador del Laboratori de Química Teòrica i Computacional, per la patent sobre un compost semiconductor amb propietats antimicrobianes. Notícies: La investigadora Marcileia Zanatta obté finançament per a la captació directa de CO2 de l'atmosfera i la seua conversió en productes de valor afegit i el grup divulgador de l'UJI «Humanes i Socials» analitza la innovadora docència de l'escola rural CRA Celumbres d’els Ports.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-5-30-05-2024 index

Support4Resilience: cura dels majors

Entrevista a Juana Mari Delgado, coordinadora a l'UJI del projecte europeu Support4Resilience, que promou un sistema més resilient per a la cura de majors. Notícies: Professionals i acadèmics de les emergències i la robòtica apropen coneixements i necessitats per millorar el servei que ofereixen a la societat i l’UJI i la UFSCar del Brasil patenten un compost semiconductor amb propietats antimicrobianes.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-5-23-05-2024 index

Vigilants del sòl

Entrevista a Lluís Martínez sobre el projecte de ciència ciutadana Vigilants del sòl. Notícies: L’UJI impulsa tres projectes per a afavorir la transferència dels seus resultats a la societat i la convivència amb fills majors de 30 anys interfereix en el benestar de les mares.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-5-16-05-2024 index

Dia Internacional de la Llum

Entrevista a Jesús Lancis, investigador del Grup d'Òptica de Castellón sobre el Dia Internacional de la Llum. Notícies: La tercera edició del concurs Water Rockets supera les xifres de l'any passat amb més de 400 participants a l'UJI i cent trenta joves de secundària de Castelló, Benicarló i Vila-real i universitaris de Medicina i Bioquímica i Biologia Molecular fan realitat la tercera edició de MicroMón.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-uji-divulga-onda-cero-2023-2024-5-09-05-2024 index

Centre sènior de vida activa

Entrevista als investigadors Óscar Belmonte i Antonio Caballer sobre la investigació en el Centre Sènior de Vida Activa i Saludable. Notícies: L'UJI és la primera universitat valenciana que obté la màxima certificació de sostenibilitat per un dels mòduls de l'edifici d'investigació II i les empreses Ecomani, EBEP Express i Basetis es connecten a l'ecosistema innovador d'Espaitec.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions