11/05/2023 | ESTCE

Recurs d'imatge tecnocharla2024Ep4 index

#TechnoCharlas #Episode 4

20 de març de 2024, a les 11 h, a l'aula TD1302FR (ESTCE) i en línia, TechnoCharla a càrrec de Ismael Sanz, Professor Titular d'Universitat en el departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadores de l'UJI. Pertany al grup d'investigació TKBG, i els seus interessos inclouen el tractament de dades semi-estructurades i no estructurades, les tecnologies semàntiques i la recuperació de la informació entre d'altres.

Recurs d'imatge tecnocharla2024-Ep3 index

#TechnoCharlas #Episode3

13 de març, a les 11 h, a l'aula TD1302FR (ESTCE) i en línia, TechnoCharla a càrrec de Brais Moure desenvolupador del programari freelance amb més de 12 anys d'experiència.

Recurs d'imatge tecnocharlas2024-Ep2 index

#TechnoCharlas #Episode2

El dia 28 de febrer, a les 11 h, a l'aula TD1302FR de l'ESTCE i online, Tecnocharla a càrrec d'Antonio Fernandes hacker espanyol, expert en ciberseguretat amb una àmplia trajectòria en l'àmbit. És conegut per la seua labor de divulgació, formació i conscienciació sobre la seguretat informàtica.

Recurs d'imatge tecnocharlas2024-Ep1 index

#TechnoCharlas #Episode1

El día 21 de febrer, a les 11 hores, aula TD1302FR en l'ESTCE i online, Technocharla a càrrec d'Anna Cejudo destacada emprenedora i figura rellevant en el camp de la Intel·ligència Artificial. Al costat de la seua parella, Pau García-Milà, ha creat Zeve, el primer robot dissenyat per a sostindre converses, actuant com un guia educatiu personalitzat.

Recurs d'imatge tecnocharlas2024-Ep0 index

Cicle de conferències “TechnoCharlas” del Curs acadèmic 2023/2024

L'ESTCE de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat per al segon semestre del curs 2023-2024 el cicle de conferències “TechnoCharlas” el tema principal de les quals ronda al voltant de l'emprenedoria, de la divulgació científica i l'activació de la comunitat universitària.

Recurs d'imatge micciofemenina index

L'UJI i Fisabio patenten ERGOMIC, un nou dispositiu no invasiu per a la micció femenina en dones allitades

Personal investigador del Departament d'Enginyeria de Sistemes Industrials i Disseny de la Universitat Jaume I de Castelló i el Grup d'Innovació en Infermeria associat a Fisabio dels Departaments de Salut d'Alcoi i Xàtiva-Ontinyent han desenvolupat un dispositiu de micció per a dones.

Recurs d'imatge segellsinternacionals index

El Grau en Enginyeria Química de l’UJI renova el segell internacional de qualitat EUR-ACE® fins a 2029

El segell internacional de qualitat és un certificat concedit a un centre o titulació que compleix els estàndards de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat contemplats en l’Espai Europeu d’Educació Superior.

Recurs d'imatge hidrogenverd index

El hidrògen verd, a la porta de casa

Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló, en col·laboració amb l'Institut de Materials Avançats (INAM) de l'UJI, han implementat un demostrador de producció i emmagatzematge d'hidrogen, a partir de l'energia solar fotovoltaica, gràcies al suport financer de l'Agència Valenciana de la Innovació (AVI) dins del projecte UJI.>LAB Impuls.

Recurs d'imatge materials-renovables index

Materials per a les renovables

El personal investigador ha aconseguit prop de mig milió d’euros per a desenvolupar dos projectes en l’àrea de materials avançats.

Recurs d'imatge materials-perovskita index

Perovskita per a la fotovoltaica, la robòtica i l'electrònica sensorial

El personal investigador, que ha aconseguit més de mig milió d’euros, compta amb el suport dels instituts de Materials Avançats i Noves Tecnologies de la Imatge.

Recurs d'imatge olimpiades_academiques index

Olimpíades Acadèmiques

L’UJI acollirà al llarg del semestre les fases locals de les olimpíades en set disciplines més a través de les quals es pretén promocionar la cultura de la ciència, la tecnologia i la innovació; estimular i divulgar el coneixement d’aquestes matèries i fomentar l’argumentació i el sentit crític com a eines intel·lectuals i acadèmiques fonamentals.

Recurs d'imatge com-noticies-2023-12-2q-premis-marcadors-2023 index

Premis Marcadors 2023

Els vots de l’antic alumnat han decidit els protagonistes d’esta sisena edició organitzada per l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l'UJI.

Recurs d'imatge InscripcionMasterMIR index

Oberta inscripció "Màster en Robòtica Intel·ligent Marina i Marítima. Erasmus Mundus"

Termini d'inscripció: 28 d'Octubre de 2023 a 14 de Gener de 2024

Recurs d'imatge espaitec-demostrador-INAM index

Espaitec

La Fundació General de la Universitat Jaume I de Castelló, entitat gestora d'Espaitec, i l'Institut de Materials Avançats de l'UJI han posat en marxa un demostrador per a la producció i emmagatzematge d'hidrogen verd, gràcies al suport financer de l'Agència Valenciana de la Innovació.