09/04/2024 | ESTCE

Acte: Quarta edició de la Fira d'empreses de l'ESTCE
Lloc:   Accés principal de l'ESTCE

Hora: de 9.00 a 16.30 hores

Entitat: ESTCE, amb la col·laboració del Vicerectorat d'Estudiantat i Vida Saludable

Web: IV Edició Fira Empreses ESTCE (uji.es)

Llistat d'empreses participants: Selecciona l'empresa que t'interese i envia'ls el  teu currículum (uji.es)

Descripció:

L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I de Castelló organitza la quarta edició de la Fira d'Empreses.

Durant un dia, l'ESTCE serà un punt de trobada entre importants empreses i grups empresarials del nostre entorn, estudiantat de grau, màster, doctorat, i graduats en general.

Cada empresa comptarà amb un  estand personalitzat des del qual podrà contactar amb el millor talent de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de l'UJI. A més a més, estudiants i graduats podran conèixer empreses importants del nostre entorn i trobar oportunitats de desenvolupament professional.

Trobaràs el llistat d'empreses inscrites  i  més informació en la nostra web. Pots enviar el teu currículum ja.

Comptarem també amb la participació de 3 associacions d'estudiants del centre: UJI Electric Racing TeamUji_Hand i UJI Motorsport i de la OIPEP.

Us esperem!