28/02/2024 | ESTCE

Data:  13 de març de 2024
Acte: Tercera xarrada del cicle de conferències “TechnoCharlas”
Lloc:  aula TD1302FR de l'ESTCE  i podrà seguir-s'online des de d'https://meet.google.com/thn-xpqb-bcn.
Hora: 11 hores

Entitat: Proposta conjunta ESTCE/Estudiantat

Descripció:

L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat per al segon semestre del curs 2023-2024 el cicle de conferències “TechnoCharlas”  el tema principal de les quals ronda al voltant de l'emprenedoria, de la divulgació científica i l'activació de la comunitat universitària.

És una proposta conjunta ESTCE/Estudiantat per a fomentar el creixement acadèmic de cada estudiant i el seu desenvolupament creatiu.

Aquesta segona xarrada anirà a càrrec del programador BRAIS MOURE i es titula "13 CONSELLS DE SENIOR QUE DONARIA AL MEU JO DE JÚNIOR"

Brais Moure, conegut com Mouredev, és un desenvolupador de programari freelance amb més de 12 anys d'experiència. S'especialitza en aplicacions iOS i Android, i ha creat més de 40 aplicacions de xicoteta i gran escala. A més del seu treball com a desenvolupador, Mouredev també és un creador de contingut educatiu, amb un canal de YouTube amb més de mig milió de subscriptors on ensenya sobre programació i desenvolupament d'apps.

L'assistència completa al cicle de TechnoCharlas convalida per 0,5 crèdits d'estudis per a l'estudiantat de grau.

Més informació:  Technocharlas (uji.es)