Coneixeu l'Arxiu
L'Arxiu General és responsable de dissenyar i desenvolupar el sistema de gestió documental de la Universitat, amb la finalitat de gestionar de forma eficaç la documentació actual, electrònica i en suport paper, com a evidència del desenvolupament de les seues funcions. Al mateix temps, aquest sistema serveix per a crear, conservar i posar a l’abast dels futurs investigadors la memòria col·lectiva de la institució. Els serveis, per tant, van dirigits als membres de la comunitat universitària, personal d'administració i serveis, principalment, i als investigadors.
Més informació sobre les nostres funcions al Reglament de l’Arxiu General.
Localització, horari i contacte
La sala de consulta està situada a la cinquena planta, a la secció Arxiu i Col·leccions Especials
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h
Telèfon: 964 728 758 Mail: arxiu@uji.es Més informació: Directori.
Serveis de l'Arxiu
Arxiu General de la Universitat Jaume I
Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya Telèfon: 964 728 758 Mail: arxiu@uji.es
Identificador: ES. 12040. AUJI Forma autoritzada del nom: ARCHIVO GENERAL DE LA UNIVERSITAT JAUME I