Arxiu General de la Universitat Jaume I

26/10/2020 | Biblioteca
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Coneixeu l'Arxiu

L'Arxiu General és responsable de dissenyar i desenvolupar el sistema de gestió documental de la Universitat, amb la finalitat de gestionar de forma eficaç la documentació actual, electrònica i en suport paper, com a evidència del desenvolupament de les seues funcions. Al mateix temps, aquest sistema serveix per a crear, conservar i posar a l’abast dels futurs investigadors la memòria col·lectiva de la institució. Els serveis, per tant, van  dirigits als membres de la comunitat universitària, personal d'administració i serveis, principalment,  i als investigadors.

Més informació sobre les nostres funcions al Reglament de l’Arxiu General.

Localització, horari i contacte

La sala de consulta està situada a la cinquena planta, a la secció Arxiu i Col·leccions Especials 
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h
Telèfon:  964 728 758 Mail: arxiu@uji.es  Més informació: Directori.

 

Serveis de l'Arxiu


Arxiu General de la Universitat Jaume I

Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Telèfon: 964 728 758 Mail: arxiu@uji.es 

 

Identificador: ES. 12040. AUJI
Forma autoritzada del nom: ARCHIVO GENERAL DE LA UNIVERSITAT JAUME I