Gener

20/12/2016 | SCP

Gener

• Projecte NEWMAT

L'Institut de Tecnologia Ceràmica desenvolupa nous materials per millorar la sostenibilitat a través del projecte NEWMAT.

• Comunicació política 2.0

La tesi La comunicació política a través de YouTube ha sigut presentada per la professora Paz Ferrín.

• Energia sostenible

El ITC està treballant en un projecte europeu, l’objectiu del qual és potenciar àmpliament a Europa l'ús de l'energia sostenible procedent dels aqüífers.

• Perovskita i punts quàntics

Investigadors de l'UJI i la UV han aconseguit mesurar l’estat exciplex, resultat de l’acoblament de la perovskita d’halurs i punts quàntics col·loïdals.

• Certamen de Cristal·lització

Trenta-huit equips d’alumnes de secundària de les províncies de Castelló i València participen divendres 13 de maig de 2016 en la final del Certamen de Cristal·lització en l’Escola organitzat per l'UJI.

• La majoria d'espanyols que comparteixen cognoms poc freqüents tenen cromosomes emparentats

Una recerca en la qual participa l'UJI analitza, per primera vegada, la correlació entre cognoms i cromosomes Y a Espanya i revela que gran part dels homes que comparteixen cognoms poc freqüents, amb menys de 6.000 portadors, són familiars llunyans.