Març

Març

• bioassecatge
    Viabilitat del bioassecatge

La investigació realitzada per Lidón Herrera Prats per al seu projecte final de màster ha demostrat la viabilitat tècnica i econòmica del bioassecatge com alternativa per generar energia a partir de residus sòlids, en concret, amb les restes de poda dels espais verds de la Universitat Jaume I.

• Aplicació
    Ús de dispositius mòbils

Les persones amb problemes de visió poden descarregar-se ja en els seus dispositius mòbils de pantalla tàctil l'aplicació Loowi desenvolupada per a facilitar l'ús del terminal gràcies a un disseny de senzilles icones de grans mides i contrast, que faciliten la seua visió, unit a un sistema de vibració i veu, que va guiant l'usuari en tot moment.

• Elena Ramona Bucur
    Migrants a Espanya no es plantegen retorn

En el futur de les famílies romaneses migrants, la qüestió d'un retorn definitiu al país d'origen és quasi inimaginable, encara que en un context europeu favorable a les circulacions migratòries moltes possibilitats queden obertes”.

• Foment de llengües

L’aprenentatge de tres llengües des de menuts és molt més que la suma del coneixement de les diferents llengües.