Coordinació de professorat en un examen no presencial de segona convocatòria del curs 2019-20
Experiència de Teresa Vallet Bellmunt i Teresa Martínez Fernández, professores del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting, per a l'assignatura Introducció a l’Administració d’Empreses
Docència en línia combinant YouTube, Discord i Google Meet
Experiència de Juan Carlos Amengual Argudo, professor del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics, per a l'assignatura Disseny i Desenvolupament de Jocs Web
Experiència d'Estefanía Ruiz, professora delDepartament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia, per a l'assignatura Psicologia Clínica de la Salut
Pràctiques professionals en línia del màster en Traducció Medicosanitària del curs 2019-2020.
Experiència de Vicent Montalt, professor del Departament de Traducció i Comunicació, per a l'assignatura Pràctiques Professionals (SBA033), del máster en Traducción Medicosanitaria
#Seguimosdesdecasa: docència teoricopràctica cooperativa i participativa de pantalla a pantalla
Experiència d'Eloísa Nos i Tamer Al Najjar, professorat del Departament de Ciències de la Comunicació, en l'assignatura Fonaments de Teoria de la Comunicació (CA0910).
Experiència de Dora Sales, professora del Departament de Traducció i Comunicació, en l'assignatura Documentació Aplicada a la Traducció i la Interpretació (TI0912).
Vídeos domèstics de pissarra per a les classes de problemes en línia de Física II
Experiència de Gladys Mínguez Vega, professora del Departament de Física, per a l'assignatura Física II (EE1008, EM1008, EQ1008, ET1008)
Donar retroacció (feedback) en projectes de grup
Experiència de Lucía Sánchez-Tarazaga, professora del Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura, per a l'assignatura Educació per a la Diversitat