20/12/2016 | SCP

• Neurociència i ciències socials

La tesi «Bases neuroéticas para la educación moral: una neurorracionalidad dialógica y práctica» ha sigut dirigida per la doctora Elsa González Esteban.

• El risc de patir melanoma

Un estudi desenvolupat per investigadors de la Facultat de Ciències de la Salut en població espanyola demostra que els homes tendeixen a presentar una pigmentació més clara de la pell alhora que una pitjor resposta al sol.

• Premis Doctorat

El Comitè de Direcció de l’Escola de Doctorat de la Universitat Jaume I ha proposat a Rectorat la concessió de nou premis extraordinaris de Doctorat de la convocatòria 2014/2015.

• Mapes de risc d'incendis més eficients

Un estudi conclou que la prevenció ha d’incorporar el perill de la proximitat a carreteres després d’analitzar 663 focs registrats a Castelló entre 2001 i 2006.

• Projecte Nanouptake

Investigadors i investigadores del grup de coordinació del projecte Nanouptake han celebrat durant aquest mes a la ciutat de Iaşi (Romania) la primera reunió de coordinació.

• Guardonades al concurs Research Pitches

Tres investigadores han guanyat el primer concurs de research pitches organitzat per l'UJI: Christa María Madrid Boquín, Lorena Bort Mir i María Josefina Peláez.