Juny

23/01/2015 | SCP

Juny

• María José Marín Altaba.
  • Juan Bisquert.
    Bisquert, entre els investigadors més influents del món

El Catedràtic de Física Aplicada Juan Bisquert ha sigut seleccionat per a formar part de la prestigiosa llista de Highly Cited Researchers 2014 que identifica als 3.000 investigadors contemporanis més influents del món.

• Vicente Pallarés.
    Problemes en el diagnòstic del colesterol

L’estudi publicat en la revista Plos One s’emmarca dins del programa ESCARVAL (Estudi Cardiometabòlic Valencià).

• Química Teòrica i Computacional
    Plata metàl·lica en wolframat

La revista científica britànica «Scientific Reports Nature» ha destacat en el seu últim número el treball realitzat pel Centre de Desenvolupament de Materials Funcionals (CDMF) de Brasil i investigadors del grup de Química Teòrica i Computacional (QTC) de l'UJI.

• El gust d'investigar 2014
    «El gust d’investigar»

El lliurament de premis i diplomes de la VI Reunió Científica «El gust d'investigar» ha posat el punt final a una jornada, i a un any de treball, que ha reunit el 25 de juny de 2014 més de 150 persones, entre estudiantat, professorat i familiars.