Maig

23/01/2015 | SCP

Maig

• Mesurament de la corrosió

Investigadors de la Universitat Jaume I de Castelló han patentat un nou assaig que permet determinar la protecció anticorrosiva que ofereix un recobriment orgànic en un temps molt inferior al requerit per mètodes convencionals.

• Pel·lícules fotovoltaiques

La utilització d’energies renovables té entre els seus principals inconvenients els costos que requereix. Facilitar i abaratir el desenvolupament de plaques solars eficients és l’objectiu de la tesi “Preparació i estudi de pel•lícules primes amb aplicacions fotovoltaiques” presentada per Teodor Krassimirov a la Universitat Jaume I, en la qual planteja la utilització de mètodes de síntesi més rendibles econòmicament de compostos a base de sulfurs (calcopirites) com alternativa als utilitzats fins al moment.