Les seleccions de l'UJI obtenen 12 medalles en els CADU individuals

06/03/2017 | SE

Quan encara queden deu disciplines per disputar, i ja en l'equador dels campionats d'esport universitaris individuals (CADU), les seleccions universitàries de l'UJI han aconseguit un total de dotze medalles.

Les primeres medalles van arribar de la mà del judo, organitzat per la UCV; on en la categoria d'elit Daniel Giménez (menys de 73 kg) i Pablo Agost (menys de 90 kg) van aconseguir el bronze per a l'UJI. En dones i en la categoria de promoció, Paula Hostalot (menys de 63 kg) va aconseguir la plata. Així doncs, s'han obtingut un total de tres medalles per als quatre representants de la nostra delegació, on també cal destacar el meritori quart lloc de Marc Alós (menys de 73 kg) en la categoria de promoció masculina.

En frontenis, organitzat per la UVEG, la parella de l'UJI formada per Luis Bonanad i Adrian Tomás van guanyar el bronze en un partit molt disputat.

L'UJI també va obtenir una gran quantitat de metalls en el CADU de natació, on les nostres representants van aconseguir-ne cinc. Marta Galindo va obtenir medalla d'or en els 400 metres lliures i plata en els 200 metres. Ana Molina va ser segona en 200 metres estils, igual que Victoria Gil en 100 metres estils. Per últim, el relleu de 4 x 50 metres lliures va aconseguir la plata en el campionat organitzat per la Universitat Cardenal Herrera.

Per últim, cal destacar els resultats obtinguts per les seleccions de bàdminton i escacs en els CADU que va organitzar el Servei d'Esports de l'UJI. En la disciplina de bàdminton, Clara Gozalbo i Manu del Rey van ser bronze en dobles mixtes, mentre que la selecció d'escacs es proclamava tercera per equips, destacant la bona actuació de José Remolar en guanyar l'or en la categoria masculina.

Informació proporcionada per: Servei d'Esports