El rector de l’UJI felicita l’estudiantat amb millors notes d’accés a la universitat

03/07/2017 | SCP

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha rebut l’estudiantat que ha obtingut les notes d’accés a la universitat més altes de la província per tal de fer un reconeixement dels seus resultats excel·lents. Climent ha felicitat els alumnes pel seu talent, persistència i capacitat de treball i els ha animat que estudien allò que els apassione i que gaudisquen d’aquesta nova etapa de creixement personal i professional.

Per la seua part, la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa, Pilar García Agustín, ha explicat els diferents programes i avantatges que ofereix l’UJI a l’estudiantat excel·lent com ara el programa «Estudia i investiga», UJI Emprèn o els Premis «Ernest Breva» a l’Excel·lència Acadèmica.

Fotografies

Altres notícies:

435 estudiants i estudiantes s’examinaran a l’UJI en la convocatòria extraordinària de les Proves d’Accés a la Universitat

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions