435 estudiants i estudiantes s’examinaran a l’UJI en la convocatòria extraordinària de les Proves d’Accés a la Universitat

03/07/2017 | SCP

Un total de 435 estudiants de secundària dels centres de la província de Castelló s’han matriculat a la convocatòria extraordinària de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) que tindran lloc del 4 al 6 de juliol de 2017 a la Facultat de Ciències Humanes i Socials.

La prova inclou dues fases: una general, que permet accedir a la universitat als estudiants de batxillerat i té una validesa indefinida, i una fase específica voluntària, a la que poden presentar-se tant estudiants de batxillerat com de cicles formatius, amb una validesa de només 2 anys. Els matriculats sols en fase específica han estat 76, front als 73 de l’any passat, quan el nombre total de matriculats va ser de 484.

En la fase general s’han de realitzar cinc exàmens (castellà, valencià, idioma estranger, història o filosofia, i una assignatura de la modalitat), cadascun dels quals dura 1 hora i 30 minuts i és puntuat de zero a 10, amb dos decimals. En la fase específica hi ha un màxim de quatre exàmens, a elegir entre les assignatures de la modalitat, les haja o no cursades, sense repetir l’elegida a la fase general i es considera superada cada matèria quan la nota és igual o superior a 5.

Els resultats d’aquestes proves es publicaran el 12 de juliol a les 17 hores. La Universitat Jaume I informarà l’alumnat de les notes de selectivitat a través de missatges curts de text (SMS) als telèfons mòbils, i també podran accedir al portal de l’alumnat a consultar el detall de les seues qualificacions.

Les sol·licituds online de reclamacions i segones correccions es podran realitzar els dies 13, 14, 15 i 17 de juliol. Com en convocatòries anteriors les peticions de reclamacions o segones correccions d’exàmens es faran a través d’un formulari web. En cap dels dos casos caldrà presentar documentació a la universitat.

Cal recordar que el termini de preinscripció a graus per a l’alumnat que es presenta a la convocatòria extraordinària del PAU finalitza el 7 de juliol a les 14 hores.

Més informació: http://www.uji.es/perfils/estudiantat/v2/calendari/calendari-nouestudiantat/