Gener

09/01/2017 | SCP

Gener
Recurs d'imatge bones-practiques-investigacio-dret index

Bona pràctica d’investigació inclusiva: lluita contra el tràfic d’éssers humans

Les professores Auxiliadora Sales i Reina Ferrández han realitzat un estudi sobre l’estat de la investigació inclusiva en la universitat. En aquest vídeo, la codirectora del Centre d’Estudis sobre Administració de Justícia, Andrea Planchadell, explica com s'ha incorporat la participació d’agents del sistema judicial, policial i dels serveis socials en l’anàlisi dels aspectes processals de major transcendència en la lluita contra el tràfic d’éssers humans.

Recurs d'imatge materials-perovskita index

Perovskita per a la fotovoltaica, la robòtica i l'electrònica sensorial

El personal investigador, que ha aconseguit més de mig milió d’euros, compta amb el suport dels instituts de Materials Avançats i Noves Tecnologies de la Imatge.

Recurs d'imatge investigacio-laela index

Beneficis plurilingüisme

L’estudi del grup de Lingüística Aplicada a l’Ensenyament de la Llengua Anglesa ha demostrat que els programes educatius plurilingües faciliten l’aprenentatge de llengües i continguts.

Recurs d'imatge aprendizaje-estudiantado-espectro-autista index

Com facilitar l'aprenentatge als estudiants de l'espectre autista en la universitat

Mercé Barrera, Aida Sanahuja i Odet Moliner. Àrea de Didàctica i Organització Escolar, Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge plataforma-arukon index

Reduir experimentació animal

ARUKON permet la reutilització de les innombrables mostres emmagatzemades en els laboratoris d'experimentació.

Recurs d'imatge ods-grups-OCIT index

ODS en investigació

La pàgina web dels grups d'investigació mostra la relació entre el treball científic i els ODS.

Recurs d'imatge tesis-videojocs index

Videojoc per a la salut

L’UJI compta amb una sòlida i llarga trajectòria investigadora en aquest àmbit que ha propiciat que Águeda Gómez Cambronero siga la primera doctora entre l’alumnat titulat del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Recurs d'imatge espaitec-demostrador-INAM index

Espaitec

La Fundació General de la Universitat Jaume I de Castelló, entitat gestora d'Espaitec, i l'Institut de Materials Avançats de l'UJI han posat en marxa un demostrador per a la producció i emmagatzematge d'hidrogen verd, gràcies al suport financer de l'Agència Valenciana de la Innovació.

Recurs d'imatge materials-renovables index

Materials per a les renovables

El personal investigador ha aconseguit prop de mig milió d’euros per a desenvolupar dos projectes en l’àrea de materials avançats.

Recurs d'imatge projecte-DISEDER index

Desinformació electoral

La Comissió Europea li ha concedit un projecte per a oferir formació sobre les conseqüències democràtiques d'aquest fenomen.

Recurs d'imatge pla-investigacio-i-transferencia index

Promoció de la investigació i transferència de coneixement

El Pla de promoció de la investigació i transferència de coneixement inclou tretze accions estructurades en sis programes.