Especialistes demostren la influència de l'amor en l'adquisició de l'anglès com a tercera llengua

30/11/2017 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Investigadors de referència internacional com el professor David Singleton (Trinity College, Dublín), Simone Pfenninger (Universitat de Salzburg); Enric Llurda (Universitat de Lleida) i Maria Martínez (Universitat del País Basc) han presentat els resultats dels últims estudis sobre adquisició de l'anglès com a tercera llengua. Els especialistes d'àmbit internacional s'ha reunit a la Facultat de Ciències Humanes i Socials en l'International Workshop on L3 English organitzat pel Grup d'Investigació LAELA (Applied Linguistics to English Language Teaching) dirigit per la professora Eva Alcón.

Els estudis més recents presentats en aquest esdeveniment mostren la forta influència de l'amor en la creació de la identitat lingüística i desbanquen els mites de la idoneïtat del «professorat nadiu» o la idea molt estesa de «com abans millor» en l'adquisició de la llengua anglesa. Resultats en diversos contexts europeus no demostren que aprendre anglès des de molt menuts presenta clars avantatges a llarg termini. Això és a causa de la complexitat d'aquest procés i totes les variables que hi intervenen. També s'ha analitzat fins a quin punt l'aprenentatge integrat de llengua i continguts (AICLE/ CLIL) presenta beneficis per a l'estudiantat.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions