Setze tallers didàctics mostren com funciona la ciència en FIRUJICIÈNCIA

16/05/2015 | SCP

El Departament d’Educació de la Universitat Jaume I de Castelló amb el suport de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, la Unitat de Suport Educatiu, el Vicerectorat d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa i la Facultat de Ciències Humanes i Socials ha organitzat per al pròxim dijous 21 de maig de 2015 FIRUJICIENCIA, la primera Fira de ciència des d’infantil fins a la universitat en el vestíbul de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de l’UJI.

L’activitat, oberta per tothom, estarà en marxa en dos horaris, de 13 a 15 hores i de 16 a 18 hores. Durant aquest temps, grups d’investigació com el de Didàctica de la Imatge i el Patrimoni (DIMPA); Enginyeria de Residus (INGRES); Institut de Plaguicides i Aigües; Òptica de Castelló (GROC), Institut de Noves Tecnologies de la Imatge i centres d’educació infantil, primària i secundària mostraran als participants diferents aspectes del coneixement científic d’una forma lúdica i entretinguda.

Els tallers versaran sobre temes com l’aprofitament dels residus domèstics, l’ADN de la cèl·lula, la pressió atmosfèrica, la química, els aliments, l’aigua, la robòtica o els videojocs. Els participants trobaran activitats orientades a públic de totes les edats, des de l’etapa d’educació infantil fins a l’edat adulta.

El comitè científic de aquesta primera edició de FiIRUJICIÈNCIA ha estat format per Ignacio Morell, Antonio Gallardo, Sergio Mestre, Juan José Fernández, Sara Prades i Enric Ramiro.

Tallers