20/12/2016 | SCP

• Alex Iván Arévalo Salinas.
    Periodisme de pau com alternativa

El periodisme de pau reivindica un equilibri entre notícies negatives i positives i un tipus d'informació social de qualitat, responsable, contextualitzada i clarament posicionada a favor dels drets humans.

• Grup Neurobiotecnologia
    Investigació en teràpia gènica per a l'Alzheimer

El grup d'investigació en Neurobiotecnologia ha engegat una investigació en teràpia gènica per al tractament de l'Alzheimer i altres demències senils finançada a través dels Plans Propis d'Investigació de l’UJI.

• Jornada Medi Ambient

Els professors Francisco J. Colomer i Antonio Gallardo del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció han participat en les I Jornada de Medi Ambient de l’IES Matilde Salvador.

• Ciencia UJI TV
    Divulgació científica

L’estudiantat del Grau de Comunicació Audiovisual de la Jaume I ha participat per segon any consecutiu en el projecte Labcom-Ciència per a l'elaboració d'audiovisuals científics engegat per la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació.