Visualitzar en la web
Número V. 7/04/2016
Descripción imagen

L’UJI desenvolupa nous compostos per a tractar malalties infeccioses tropicals

La Universitat Jaume I de Castelló ha desenvolupat nous compostos per al tractament de malalties infeccioses tropicals com ara la malària, la malaltia del son, la malaltia de Chagas i la leishmaniosi.

Ciència UJI TV
Descripción imagen

Un innovador model permet mesurar l'acompliment ambiental de la indústria tèxtil

El marc d'avaluació desenvolupat contribueix a la generació d'eines més operatives per al mercat i proposa millores en la publicació d'informació ambiental rellevant i fiable.

Descripción imagen

L'UJI és l'onzena universitat espanyola amb més projectes de recerca per professor

L'UJI se situa en el número onze en projectes de recerca per professor segons el Rànquing 2013 de recerca de les universitats espanyoles de la Universitat de Granada.

Descripción imagen

David Cabedo: «Cal transferir al teixit empresarial que la innovació és fonamental»

David Cabedo és el director acadèmic del Parc Científic, Tecnològic i Empresarial (Espaitec), responsable de coordinar les accions del Parc i la Universitat i de definir-ne l'estratègia de futur.

Vocabulari: Feromona

Carmen Agustín, investigadora del Laboratori de Neuroanatomia Funcional de l’UJI (NeuroFun), descriu el concepte de «feromona» en el marc del projecte de Vocabulari Científic Audiovisual de l'UJI.

Firujiciència

Altres notícies

Descripción imagen

L'alumnat destaca l'èxit de combinar investigació i estudis

La I Jornada «Estudia i investiga a l'UJI» mostra l'èxit del programa que permet als alumnes amb millors expedients col·laborar amb grups d’investigació des de primer curs.

Descripción imagen

L’UJI difon els avanços en química analítica del IUPA

La UCC+i ha produït un vídeo sobre la tasca desenvolupada per l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües dins del projecte «Fem ciència excel·lent».

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana