24/01/2022 | AlumniSAUJI

Enquesta satisfacció 2022 serveis-alumnisauji-base-noticies-arxiu-2024-enquesta-satisfaccio24 index

Vols la teua polsera #SomUJI i un lot de productes alumni?

Contesta l'enquesta de satisfacció d'AlumniSAUJI Premium que has rebut al teu correu electrònic. Només per participar t'emportes la teua polsera #SomUJI i entres al sorteig de dos lots de productes alumni!

Roberto Cárceles serveis-alumnisauji-base-noticies-arxiu-2024-74 index

«Es muy importante estar con gente que siente como tú, que sufre como tú, que habla tu lenguaje. Sentir que no estás solo»

Nou episodi del pòdcast on parlem de les persones a les quals, tot i que la malaltia no afecta directament, conviuen, comparteixen la seua vida o el seu dia a dia amb els pacients oncològics. Ho fem amb l'alumni del Màster en Intel·ligència Emocional i Coaching Roberto Cárceles, que imparteix el TF taller «Impacte emocional del càncer: reflexions d'un acompanyant».

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI