10/05/2023 | AlumniSAUJI
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Recuperar contrasenya usuari corporatiu

Si heu oblidat la contrasenya o el nom d’usuari podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada amb qualsevol dels mecanismes que detallem a continuació. Si només necessites saber l'usuari corporativu, pots accedir amb certificat digital a l'apartat de comptes en IGLU i consultar el compte o comptes actius o consultar-nos. 

Si aquests procediments no funcionen pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i us canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.

L'UJI utilitza a més un sistema de seguretat mitjançant doble factor d’autenticació que pot fer que, a banda de la clau d'accés, també necessiteu introduir un codi. Els codis de verificació es poden obtindre, cada vegada que accediu, a través d'una app (com Google Authenticator o similar), del vostre telèfon mòbil o d'una adreça de correu electrònic alternativa. 

Amb certificat digital:
Si disposes de certificat digital pots canviar la clau en 'Opcions del compte --> Canvi de la clau d'accés --> Amb certificat'
En qualsevol altre cas:
Existeix un mecanisme de petició i resolució manual. Haureu d'accedir a 'Opcions del compte --> Recuperar claus --> No recorde cap dada


NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

 

Tal volta també tens dubtes en:

Canviar la contrasenya de l'usuari corporatiu

Es pot canviar la contrasenya en SSO - Punt únic d’entrada (Opcions de compte - Canvi de clau d'accés amb usuari i clau) o des de l’apartat «Personal- Identificació - Canvi de contrasenya» de l’eina IGLU (Informació i gestió en línia). En aquest procediment  només es pot canviar la contrasenya si es recorda l'antiga.
 

Recuperar el compte UJI o generar-ne un de nou

Si ja formeu part del programa AlumniSAUJI en qualsevol de les dues categories, podeu recuperar el vostre usuari corporatiu i accedir a les vostres dades personals, consultar l'expedient acadèmic (IGLU), inscriure-vos a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.

Alumni Bàsic
Els membres d'aquesta categoria manteniu el compte al00000 que teníeu com a estudiant/a durant un any. Si no vau tenir o no és possible la recuperació i necessiteu accedir a les vostres dades, us proporcionarem un usuari provisional (u00000) sense correu electrónic ni altres serveis associats. 

AlumniSAUJI Premium
Els membres Premium disposeu d'un compte sa00000 que es crea en el moment de la inscripció i s'activa a les 24 hores. A banda, també podeu mantenir i fer ús, si ho preferiu, del compte al00000 que teníeu com a estudiant/a. La baixa com a AlumniSAUJI Premium comporta el tancament del compte sa0000 i no serà possible recuperar-lo o renovar-lo a menys que torneu a cursar l'alta en la categoria.

Per activar o recuperar este usuari el vostre compte corporatiu (al00000 o sa00000), heu d'accedir a l'apartat «Espai alumni» (accessible des del menú dret del nostre web «El  teu perfil UJI») i trobareu l'apartat «Usuari corporatiu». El sistema us mostrarà l'usuari (o usuaris) que podeu activar i les instruccions per restablir una nova contrasenya mitjançant el procediment «Has oblidat la teua clau d'accés?». Si el número de mòbil no és correcte, podeu canviar-lo en la pestanya «Dades personals» i punxar Guardar dades per a que s'actualitze. 

La informació que us mostrarà l'assistent serà similar a aquesta: 

Imatge secció «Usuari corporatiu» a la pàgina «El teu perfil»

Redirigir els correus del compte corporatiu a un altre compte personal extern

La redirecció dels correus electrònics que arriben al correu d'Alumni Bàsic a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail. Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.

NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p.e., «IGLU (Informació i gestió en línia)», «Correu electrònic», «Aula virtual»).

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI