Pertinença al programa AlumniSAUJI
Usuari corporatiu
Carnet universitari
Campus i activitats
Canals de comunicació i dades personals
24. Canals de comunicació
25. Dades personals
El vostre dubte no està en aquest llistat? No és la informació que esteu buscant?
PERTINENÇA A ALUMNISAUJI
AlumniSAUJI Bàsic
Tots els antics i antigues alumnes de la Universitat Jaume I.
Es considera antic alumnat: titulats i titulades de primer i segon cicle i graduats i graduades, doctors i doctores (tercer cicle), postgraduats i postgraduades i graduats i graduades de la Universitat per a Majors.
AlumniSAUJI Premium
Poden ser membres d'AlumniSAUJI en la seua categoria Premium les persones que tenen o han tingut algun vincle amb la Universitat Jaume I (alumnat, antic alumnat, PTGAS, PDI) a partir dels 18 anys i la resta de persones a partir dels 23 anys. Les persones que no han tingut un vincle anterior amb l’UJI i són majors de 23 anys no és necessari que tinguen estudis universitaris o poden haver estudiat en una altra universitat, només cal que vulguen mantenir una relació de proximitat amb l’UJI.
També poden associar-se a AlumniSAUJI les persones menors de 23 anys que hagen finalitzat una titulació universitària en qualsevol universitat.
Si sou AlumniSAUJI Bàsic formareu part del programa indefinidament a menys que decidiu donar-vos de baixa.
Si sou AlumniSAUJI Premium la renovació com a membre és automàtica, és a dir, des del moment en què us inscriviu, cada any -prenent com a data de renovació el dia i mes d’alta al programa- es fa el cobrament de la quota anual, prèvia comunicació per correu electrònic, al número de compte que vau facilitar en fer-vos-en membres.
Si no voleu continuar pertanyent a AlumniSAUJI Premium heu de donar-vos de baixa abans del cobrament de la següent quota. Per a saber quan serà la renovació , consulteu l'apartat «Categories» a «El teu perfil UJI»
Més informació sobre el tipus de pagament i cobrament de la quota
La categoria AlumniSAUJI Bàsic és gratuïta.
Per a ser membre d'AlumniSAUJI Premium i gaudir de tots els avantatges i serveis com ara accés a formació o instal·lacions s'abona una quota anual de 30 € (amb possibilitat de reducció d'un 50 % per a estudiantat de grau i màster i titulats recents de grau de l'UJI, persones desocupades, jubilades o amb minusvalidesa).
Més informació sobre els supòsits de reducció de quota Premium
Més informació sobre el tipus de pagament i cobrament de la quota Premium
AlumniSAUJI Bàsic
L’alumnat de la Universitat Jaume I passa a formar part automàticament d’AlumniSAUJI Bàsic quan finalitza els estudis universitaris.
L’antic alumnat anterior a la implementació d’aquest procediment pot sol·licitar incorporar-se a AlumniSAUJI Bàsic mitjançant aquest formulari.
AlumniSAUJI Premium
Si disposeu de compte corporatiu (al000@, sa000@) perquè teniu un vincle amb l’UJI o l’heu tingut, autentiqueu-vos i uniu-vos a Premium en «Sol·licitud d’alta».
Si no recordeu aquestes credencials sol·liciteu l’accés a Premium en aquest formulari.
En l’apartat «Categories» de «El teu perfil UJI» podeu comprovar si formeu part d’AlumniSAUJI i en quina categoria.
AlumniSAUJI Bàsic
Empleneu el formulari de baixa que trobareu en l'apartat «Categories» de «El teu perfil UJI» (accés amb autenticació).
AlumniSAUJI Premium
Podeu donar-vos de baixa de la modalitat Premium mitjançant un correu electrònic a alumnisauji@uji.es, presencialment, a l’oficina d’AlumniSAUJI, o omplint el formulari de baixa. És important sol·licitar-la abans del cobrament de la quota.
a) Si recordeu el nom d’usuari i la contrasenya és convenient que trieu el procediment amb autenticació i la sol·licitud es tramitarà de manera immediata. També us podeu identificar amb el certificat digital DNIe o el de l'Autoritat Certificadora de la Generalitat Valenciana.
b) Si no recordeu el nom d’usuari o la contrasenya elegiu el procediment no autenticat (DNI). En aquest cas, la baixa no serà immediata, ja que hem de comprovar les dades. Rebreu un correu electrònic d’AlumniSAUJI per a confirmar-la.
La baixa no suposa la devolució de la quota de l’any en curs.
La baixa implica que finalitza el vincle amb AlumniSAUJI Premium i es perden els drets i beneficis de pertinença, com ara l’accés a les instal·lacions i serveis de l’UJI.
La baixa en AlumniSAUJI Premium comporta la baixa automàtica en les activitats d’AlumniSAUJI o UJI en què es participe, sense dret a devolució dels imports abonats per les esmentades activitats (Servei d’Esports, formació, etc.), ja que l’accés a aquestes es deriva del vincle Premium.
En l'apartat «Categories» de «El teu perfil UJI» (accés amb autenticació) podeu sol·licitar l'alta o la baixa en les categories corresponents. Només hi apareixeran les categories de les quals podeu formar part.
NOTA: consulteu els requisits de cada categoria per a assegurar-vos que podeu optar a fer el canvi.
Davant qualsevol dubte, escriviu-nos a alumnisauji@uji.es.
NOTA: Si necessites aportar documentació per a la renovació anual de quota, has de fer-ho amb un mínim de cinc dies abans de la data prevista de cobrament perquè puguem gestionar el canvi correctament.
Més informació sobre el tipus de pagament i cobrament de la quota
Per a l'aplicació de la quota reduïda és necessari presentar la documentació indicada anteriorment en el moment de formalizar la inscripció.
A més a més, es pot aplicar la quota reduïda a cada cobrament de la quota anual sempre que es presente la documentació en els terminis establerts pel programa i que es comunique prèviament al cobrament de la quota per correu electrònic. No s'aplicarà la reducció a les persones que no aporten la documentació dins d'aquests terminis.
a) En gestions en línia: cal autenticar-se amb el nom d’usuari i la contrasenya o, en alguns casos, també amb la signatura electrònica.
b) En gestions en persona o amb entitats externes: cal autenticar-se amb el carnet de membre o, si no en teniu, amb la carta de benvinguda que se us va proporcionar en formalitzar la inscripció a AlumniSAUJI.
NOTA: per a gaudir d’alguns dels avantatges econòmics pot ser necessari presentar documentació addicional.
COMPTE CORPORATIU
a) Si heu oblidat el nom d’usuari (sa00000 o al00000) es pot fer una recerca amb el nom i cognoms al directori de l’UJI o consultar algun document d'AlumniSAUJI on aparega (lel nom d'usuari no canvia, és sempre el mateix). Si teniu certificat digital podeu accedir a l'apartat de comptes en IGLU i consultar el compte o comptes actius que teniu.
b) Si heu oblidat el nom d'usuari i/o la contrasenya podeu restablir-la en SSO - Punt únic d’entrada utilitzant qualsevol dels mecanismes que detallem a continuació. Si aquest procediment no funciona pot ser que el número del vostre telèfon mòbil no estiga correcte en la nostra base de dades. Poseu-vos en contacte amb AlumniSAUJI i canviarem les dades o us ajudarem amb el procés.
Amb certificat digital:
Si disposeu de certificat digital podeu canviar la clau en 'Opcions del compte --> Canvi de la clau d'accés --> Amb certificat'
En qualsevol altre cas:
Teniu a la vostra dispocisió un mecanisme de petició i resolució manual a: 'Opcions del compte --> Recuperar claus --> No recorde cap dada'
NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per a recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p. e., «IGLU», «Correu electrònic», «Aula virtual»).
Si ja formeu part del programa AlumniSAUJI en qualsevol de les dues categories, podeu recuperar el vostre nom d'usuari UJI i accedir a les vostres dades personals, consultar l'expedient acadèmic (IGLU), inscriure-vos a cursos i activitats de forma telemàtica, etc.
AlumniSAUJI Bàsic
Els membres d'aquesta categoria manteniu el nom d'usuari i adreça al00000 que teníeu com a estudiant o estudianta durant un any. Si no vau tenir o no n'és possible la recuperació i necessiteu accedir a les vostres dades, us proporcionarem un nom d'usuari provisional (u00000) sense correu electrónic ni altres serveis associats.
AlumniSAUJI Premium
Els membres Premium disposeu d'un compte sa00000 que es crea en el moment de la inscripció i s'activa a les 24 hores. A banda, també podeu mantenir i fer ús, si ho preferiu, del compte al00000 que teníeu com a estudiant o estudianta. La baixa com a AlumniSAUJI Premium comporta el tancament del compte sa0000 i no serà possible recuperar-lo o renovar-lo si no torneu a cursar l'alta en la categoria.
Per a activar o recuperar el vostre nom d'usuari compte corporatiu (al00000 o sa00000), heu d'accedir a l'apartat «Espai alumni» (accessible des del menú dret del nostre web «El teu perfil UJI») i trobareu l'apartat «Usuari corporatiu». El sistema us mostrarà el nom o noms d'usuari que podeu activar i les instruccions per a restablir una nova contrasenya mitjançant el procediment «Has oblidat la teua clau d'accés?». Si el número de mòbil no és correcte, podeu canviar-lo en la pestanya «Dades personals» i punxar «Guardar dades» perquè s'actualitze.
La informació que us mostrarà l'assistent serà similar a aquesta:
NOTA: Gmail i Google Worspace són serveis només disponibles per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
Podeu accedir al correu electrònic corporatiu que teniu per pertànyer a AlumniSAUJI (al00000@uji.es o sa00000@uji.es) directament a http://gmail.uji.es/ o també des de la pàgina d'inici de l'UJI (www.uji.es): en el menú superior «Eines» trobareu l'apartat «Gmail», introduïu el nom d'usuari (al00000 o sa00000) i la contrasenya.
Si encara no sabeu com funciona Gmail, consulteu la guia bàsica de Gmail i Google Calendar.
NOTA: Gmail i Google Worspace són serveis només disponibles per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
La redirecció dels correus electrònics que arriben al correu d'AlumniSAUJI (sa00000@uji.es) a un altre compte de correu (Hotmail, Yahoo, Gmail, etc.) s’ha de fer a través de la configuració del compte corporatiu de Gmail: Instruccions per a redirigir o anul·lar la redirecció del compte.
NOTA: la contrasenya s’ha de canviar periòdicament per raons de seguretat. El sistema envia un correu electrònic d’avís per a recordar-ho. Si no utilitzeu el nom d’usuari i la contrasenya d'AlumniSAUJI, aquesta pot caducar. Cal que us identifiqueu en alguna aplicació que necessite nom d’usuari i contrasenya de tant en tant per a comprovar que continua activa (p. e., «IGLU», «Correu electrònic», «Aula virtual»).
Si el vostre compte corporatiu us sembla massa difícil de recordar o simplement voleu canviar-lo per un més identificatiu, ompliu el formulari «Sol·licitud de canvi d’adreça de correu principal» del Servei d'Informàtica. A l'apartat «Departament/Servei» indiqueu «Altres». Seguiu les instruccions per a posar el nom nou a la vostra adreça electrònica. D’aquesta manera, el vostre compte sa00000@uji.es o al00000@uji.es pot convertir-se en Nom.Cognom@uji.es.
L’adreça sa00000@uji.es es manté operativa, i els correus que hi arriben seran redirigits a l’adreça personalitzada.
AlumniSAUJI Bàsic
Els membres d'aquesta categoria mantenen durant un any des de la fi dels estudis el compte corporatiu (al00000) que va associat a un compte de correu Gmail @uji.es (al00000@uji.es) i Google WorkSpace UJI.
La capacitat d'aquest Google WorkSpace corporatiu UJI (que inclou Gmail, Google Drive o Google Fotos) és de 30 Gb.
AlumniSAUJI Premium
Totes les persones d'aquesta categoria obtenen un compte corporatiu (sa00000) que va associat a un compte de correu Gmail @uji.es (sa00000@uji.es) i Google WorkSpace UJI. Si en fer-vos membres d'AlumniSAUJI Premium encara teniu el vostre compte de correu electrònic actiu, us el mantindrem.
La capacitat d'aquest Google WorkSpace corporatiu UJI (que inclou Gmail, Google Drive o Google Fotos) és de 40 Gb.
Els usuaris i usuàries que no respecten els límits d'emmagatzemament establerts per Google veuran suspés el seu compte corporatiu de l'UJI amb la impossibilitat de fer-ne ús.
CARNET UNIVERSITARI
El carnet virtual permet l'acreditació personal, l'accés a instal·lacions i serveis (com ara el préstec de llibres en la biblioteca) i l'accés al catàleg d'avantatges i descomptes associats al carnet.
Per a poder fer ús del carnet digital heu d'instal·lar-vos l'aplicació de l'UJI, que podeu descarregar gratuïtament en Google Play o Apple Store. Una vegada descarregada l'app, autentiqueu-vos amb el nom l'usuari i contrasenya corporatius de l'UJI. Dins de l'app hi ha una icona denominada «Targeta Virtual» on es mostra la targeta amb el codi de barres i el codi QR associat.
Si l'UJI no disposa de cap fotografia vostra, el carnet no té validesa i en el lloc de la fotografia apareixerà el text en roig «Sense validesa». Podeu fer-nos-la arribar (en color i format carnet) a través del mateix formulari d'inscripció o després a través de qualsevol dels canals de comunicació oberts (correu ordinari, correu electrònic o personalment a les oficines).
Aquesta fotografia s'incorporarà al vostre carnet digital, que estarà disponible en l'app de l'UJI en 24 hores des que us confirmem la inscripció a Premium per correu electrònic. També podeu incloure-la o modificar-la a través de l'apartat Actualització de la fotografia a IGLU.
El carnet virtual no necessita renovació. El tindreu sempre disponible a l'app UJI mentre mantigueu la relació que possibilita el carnet, en aquest cas, ser membre d'AlumniSAUJI Premium. Per accedir-hi, és autentiqueu-vos amb el compte corporatiu.
Podeu modificar o actualitzar la fotografia que apareix al carnet en l'apartat Actualització de la fotografia a IGLU o enviant-la per correu electrònic a alumnisauji@uji.es.
NOTA: El carnet universitari és un servei només disponible per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
El sistema de presentació del carnet UJI en aquests espais és diferent segons el sistema operatiu del mòbil:
Més informació sobre accés a instal·lacions, com ara la biblioteca o el Servei d'Esports.
NOTA: El carnet universitari és un servei només disponible per als membres de la categoria AlumniSAUJI Premium.
CAMPUS I ACTIVITATS
Si sou membres d'AlumniSAUJI Premium i us trobeu al campus, podeu connectar-vos a Internet des de qualsevol dispositiu amb el vostre nom d’usuari i la contrasenya mitjançant la xarxa Eduroam (Education Roaming).
Requisits d’instal·lació i procediment
Més informació
Podeu accedir directament a https://aulavirtual.uji.es/ o també des de la pàgina d'inici de l'UJI (www.uji.es): en el menú superior «Eines» trobareu l'apartat «Aula Virtual», autentiqueu-vos amb el nom d'usuari (al00000 o sa00000) i contrasenya.
Quan es fa la inscripció a un curs AlumniSAUJI l’assistent genera un document PDF com a comprovant de la inscripció que es pot imprimir. A més a més, es poden consultar els cursos a què us heu inscrit en la part inferior de l’assistent o amb l’eina IGLU.
L'import del preu la matrícula es tornen en el casos següents:
1. Si l'activitat es cancel·la.
2. Si abans de finalitzar el període d'inscripció publicat en la informació de l'activitat, l'alumnat es dona de baixa.
3. Una vegada començat el curs, en casos excepcionals de malaltia de l'alumnat degudament documentada.
En la resta de casos, NO es torna l'import de la matrícula.
Aquesta política de devolucions és per a les activitats o cursos organitzats pel programa AlumniSAUJI. Per a activitats o formació organitzades per altres serveis o unitats, consulteu la pàgina web corresponent o poseu-vos en contacte amb el servei o unitat corresponent.
Per a excercir els vostres drets o consultar dubtes relacionats amb la protecció de dades de caràcter personal us podeu dirigir a protecciondatos@uji.es o proteccioalumnisauji@uji.es.
CANALS DE COMUNICACIÓ I DADES PERSONALS
AlumniSAUJI posa a disposició dels seus membres diversos canals de comunicació: pàgina web, correu electrònic, telèfon, WhatsApp i l’oficina situada en l’Àgora Universitària (local 4) de la Universitat Jaume I.
AlumniSAUJI es comunica amb els seus membres mitjançant els canals oficials que s’estableixen per aquest efecte: correu electrònic, pàgina web o correu ordinari. Així mateix, el Programa pot determinar els canals de comunicació vàlids o prioritaris per a realitzar gestions concretes.
El Programa AlumniSAUJI farà ús de les dades facilitades en el moment de la inscripció per a comunicar-se amb els seus membres i realitzar les gestions relatives a la seua activitat.
Si alguna de les dades canvia (personals, número de compte, domicili, adreça electrònica, etc.), el membre té l’obligació de comunicar-ho al Programa per tal que s’actualitzen correctament en els fitxers. Si no ho fa, es consideraran vàlides les comunicacions realitzades a les dades de les quals es disposa.