Jornades contra la violència de gènere Organitzada per la Germandat Castellonenca d’Estudiants de Medicina (HCEM) de l’UJI

21/11/2017 | SCP

Data: 22 novembre 2017
Acte: Jornada
Títol: Jornades contra la violència de gènere
Lloc: Aula magna Joan Francesc Mira de la Facultat de Ciències Humanes i Socials
Hora: 16 hores
Entitat: Germandat Castellonenca d’Estudiants de Medicina (HCEM) de l’UJI

Breu descripció: Amb motiu del dia mundial contra la violència de gènere, la Germandat Castellonenca d’Estudiants de Medicina (HCEM UJI) en col·laboració amb la policia local de Castelló, estudiants d’Infermeria, Erasmus i l’associació de víctimes de violència de gènere celebren les Jornades contra la violència de gènere HCEM per concienciar i visualitzar aquest tipus de violència en el dia a dia.

Les jornades tenen un caràcter informatiu i comptaran amb la participación de víctimes de violència de gènere que contaran la seua experiència i la policía local que informarà sobre la seua actuació. També es reflexionarà sobre el que es pot fer per frenar la violència de gènere.

16:00h. INICI DE LES JORNADES.
Objectiu: Visibilitzar la realitat social de la violència de gènere.
Col·labora: HCEM UJI juntament amb ESN Castelló

16:30h. L'ACCIÓ POLICIAL EN ELS PRIMERS MOMENTS.
Col·labora: Policia Local, Unitat de Protecció de les Víctimes de Violència de Gènere (VioGen)

17:15h. COFFEE BREAK

17:45h. TALLER MULTIMÈDIA. XARXES SOCIALS I VIOLÈNCIA DE GÈNERE.
Objectiu: Ens adonem de la violència de gènere que es dóna dia a dia en el món multimèdia?

18:30h. DAVANT LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE, ACTUA.
Col·labora: AFAVIR, associació de víctimes de violència de gènere de Castelló.
Ponents: Lucila R. Agredano León (presidenta de AFAVIR), Félix I. López Conde (soci fundador de AFAVIR)

Inscripció d’assistència:  https://goo.gl/forms/Y8Z3YJhEG4cnz1Im1