Última modificació: 05-03-2011
|
Fujitsu-Siemens Primergy N400 | |
Característiques tècniques
|
||
Documentació adicional |
Aquest sistema ofereix els següents serveis al Personal d'Administració i Serveis ial Personal Docent i Investigador:
Correu electrònic corporatiu |
Accessible remotament via POP3/IMAP i POP3S/IMAPS, així com de forma local amb els clients de correu típics (pine, mutt, elm ...) . |
||||
Pàgines web personals |
Cada usuari disposa d'un espai web personal ubicat en el directori "WWW" dins el seu home. Ací podeu trobar més informació per a configurar la pàgina web. . |
||||
Compte UNIX corporatiu | Accés interactiu al sistema on es disposa de les utilitats UNIX típiques, compiladors, mathematica, etc. | ||||
Accés interactiu (text) |
Es recomana usar SSH per aquest tipus de connexió, ja que estableix un canal xifrat amb el qual, a més del tràfic interactiu, també es pot protegir el tràfic X11.
La major part de distribucions Linux incorporen clients SSH, per a Windows, dels disponibles en aquest moment us recomanem "PuTTY" i "SecureCRT" que podeu trobar en les següents URL:
L'accés via "telnet" es mantindrà per compatibilitat, però tan prompte com siga possible serà deshabilitat i passarem a usar només SSH. |
||||
Accés interactiu (gràfic) | Actualment disposeu dels gestors de finestres Gnome, KDE o WindowMaker que s'ofereixen via "gdm" (XDMCP). |
Cada usuari disposa d'un compte amb les següents característiques:
Espai en disc |
Tots els usuaris tenen accés als següents directoris (en aquest apartat, "grup" i "usuari" són el grup i el nom d'usuari Unix assignats, podeu consultar el vostre grup amb "id -gn"): .
|
||||||
Política de seguretat |
El Servei d'Informàtica de la Universitat Jaume I és el servei encarregat de proporcionar suport en les noves tecnologies de la informació i de les telecomunicacions a tota la comunitat universitària (PDI, PAS i estudiantat), atenent a criteris de disponibilitat i rendiment. La utilització d'aquests recursos per personal aliè a la Universitat es preveu en el marc d'acords específics.
Per a que una persona siga acceptada com a usuari pel Servei d'Informàtica, haurà d'acatar aquestes normes. Seguint les recomanacions de les auditories de seguretat que es duen a terme anualment, s'han establert les següents mesures de seguretat:
|