Manual d'ús de l'aplicació "PERSONA"

14/07/2015 | SI
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

1. Formulari "Persona" (Aperf010)

            Dades personals -> Persona
            Dades personals -> Persona

Aquest formulari serveix per gestionar les persones vinculades a la Universitat Jaume I, siga pel motiu que siga. El funcionament del nou mòdul és igual a l’anterior, però amb un aspecte diferent i algunes millores, per exemple:

  • El camp de recerques (groc) – admet majúscules i minúscules indistintament, i fins i tot accentuació. Per tant, podem buscar qualsevol nom en minúscules i sense accents. També admet recerques utilitzant el caràcter %.
  • La visualització s’ha canviat en pàgines tabulades.

2. Formulari "Vincles i comptes" (Aperf025)

               Administració -> Comptes d’usuari -> Comptes -> Vincles i comptes

Aquest formulari serveix per consultar els comptes d’una persona i els vincles a què està associat cada compte. A més, si es disposa del rol adequat, permet modificar i donar d’alta comptes en diferents màquines, així com imprimir els fulls per a cada usuari amb la configuració del seu compte de correu electrònic.

Els camps nous són:

  • Url - Indica la direcció web personal del propietari del compte (o l’adreça que desitge).
  • Correu principal – Si l’usuari disposa d’algun altre compte extern a la Universitat, i desitja que aquest aparega com a compte de correu principal.

3. Formulari "Informació comptes" (Aperf035)

            Administració -> Comptes d’usuari -> Comptes -> Informació comptes

Aquest formulari serveix per consultar, a partir d’un compte de correu electrònic, a qui pertany i les seues dades per a poder consultar altres mòduls.

4. Formulari "Àlies i llistes" (Aperf030)

           Administració -> Comptes d’usuari -> Àlies / Llistes -> Llistes i comptes

Aquest formulari serveix per a assignar comptes de correu electrònic a llistes de distribució (o també àlies).

Un usuari només pot administrar les llistes de les quals té permis explícit, per administrar s’entén el poder incloure o esborrar comptes de les esmentades llistes. Aquesta assignació de llistes que pot administrar un usuari es realitzarà pel servei corresponent.

El mòdul es divideix en cinc pàgines tabulades:

  • llistes – Mostra els usuaris inclosos en ella.
  • comptes – Mostra les llistes en les que està inclòs.
  • incloure en llista – Mostra totes les llistes sobre les quals l’usuari té permís per a administrar, això és incloure o eliminar comptes de la llista simplement marcant-los, i amb un botó per a validar els canvis.
  • llistes a llistes – Mostra la inclusió de diverses llistes en una altra, per exemple, udg1, ud2, udg3, ... udg6; són llistes que inclouen tot el personal de cada unitat de gestió. Totes elles estan incloses en la llista udg.
  • usuaris externs – inclou tots els comptes externs a la universitat que estan inclosos en alguna llista.

5. Formulari "Extensions" (Aperf020)

             Dades personals -> Telefonia -> Extensions

En aquest formulari s’assignen els telèfons d’un servei no vinculats a cap persona en concret, com el telèfon del servei, mòdems, fax, l’ús dels quals és genèric (un telèfon pot estar assignat a una persona i a un servei, sense cap tipus de conflicte).


 

Informació proporcionada per: Servei d'Informàtica