L'UJI participa a Perú i Equador en la II Fira Estudiar en Espanya

05/06/2019 | AlumniSAUJI

La Universitat Jaume I viatja Perú i Equador on participarà en la II Fira Educativa Oficial del Govern d’Espanya i es celebrarà una Trobada d’antics i antigues alumnes de la Universitat Jaume I.

La Fira se celebrarà a la casa de la Cultura Equatoriana de Quito el pròxim 10 de juny i a Lima al Centre Espanyol de Perú el dia 15 de juny.

A més a més de participar en la fira amb l’objectiu de promoure la universitat com a destí per a alumnes internacionals, l’UJI vol retrobar-se amb antics alumnes que van estudiar a la universitat.

I per això, la Universitat Jaume I a través del programa d’antic alumnat alumniSAUJI, ha convocat tots els antics i antigues alumnes de Perú i Equador que al llarg de la seua vida universitària ha cursat estudis a l’UJI en una trobada on compartir experiències amb la resta i potenciar així les xarxes socials i professionals entre elles i ells.

En aquest sentit, AlumniSAUJI, treballa per la creació de xarxes personal i professionals entre els antics i antigues alumnes i perquè els alumni continuen participant de la vida universitària i de la millora dels estudis que s’ofereixen a l’UJI.

Informació proporcionada per: AlumniSAUJI