LABGEST

Sistema de gestió de préstec d'equips y reserves d'espais
Última modificació: 06/04/2017 | Font: LABCOM

 

LABGEST

LABGESTContacto para Incidéncias

 

¿Qui pot fer ús del LABGEST?

Alumnat

Professorat

  • Aprovar, editar o rebutjar peticions d'alumnes
  • Fer reserves per activitats docents o investigadores

Tècnics

  • Executar les sol·licituds aprovades
  • Comprovar les devolucions de materials
  • Fer la gestió integral d'equipaments i espais

 

¿Com es fan els préstecs i les reserves?

  • Els alumnes podran accedir al LABGEST per a sol·licitar el préstec de material i/o reserves d'espais per les pràctiques de les assignatures corresponents i projectes audiovisuals lliures tutoritzats (sense ànim de lucre).
  • Mitjançant el seu nom d'usuari i contrasenya de la UJI, podran sol·licitar material directament als professors de les seues assignatures i tutors dels seus projectes lliures. Una vegada l'alumne haja cursat la petició, el professor autoritzarà el préstec i generarà una reserva de material concret que l'alumnat necessite per a realitzar les tasques corresponents.
  • Els alumnes es comprometen a tractar adequadament els materials, a reintegrar-los en bones condicions d'ús i a responsabilitzar-se de la integritat dels equips.
  • El professorat podrà accedir a l'eina per a gestionar el préstec de materials per als seus alumnes i les reserves d'espais. El professor/a, una vegada comprovada la pertinença de la petició dels alumnes i la disponibilitat dels materials que li confirma el sistema, procedirà a concretar el préstec amb els equips específics que crea convenient per a realitzar la pràctica docent.
  • Tant per a gestionar les assignatures com altres activitats docents o investigadores, el PDI haurà de reservar els espais disponibles i materials d'acord amb el calendari d'activitats i reserves que disposa el sistema. També podrà consultar la disponibilitat de recursos (material o espais) i comunicar les incidències detectades, tant en els equips com en les instal·lacions del laboratori.
  • Els alumnes hauran d'esperar que el seu préstec estiga autoritzat pel professor i, a continuació, retirar el material al Despatx de Préstec del Laboratori. Els materials només es poden retirar amb la presència de la persona que figura com a "alumne/a responsable" en la casella del préstec i que, a més, s'ha d'identificar amb el carnet de la UJI, tant en el moment de la retirada com en el de la devolució del material.
  • El personal tècnic del LABCOM, comprovada la disponibilitat de material en temps real i la identitat de l'alumne responsable, afegirà algun element, si és necessari, i executarà el préstec dels equips corresponents.
  • Finalment, quan l'alumnat torne el material prestat, el tècnic corresponent gestionarà les devolucions, comprovarà l'estat dels elements del préstec i tancarà definitivament la petició.

 

Contacte per a incidències

Si voleu anul·lar un préstec o no podeu complir el termini de devolució per causa justificada, mèdica o laboral, heu d'informar el més aviat possible al despatx de préstecs (964 729 940) o Juan Plasencia, coordinador del LABCOM, a través del correu plasenci@uji.es

 

 

 

 

Informació proporcionada per: Laboratori de Comunicació
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16