Cerca d'Ocupació

L’Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques (OIPEP) de la Universitat Jaume I ha reforçat la seua oferta de cursos formatius encaminats a la inserció laboral dels estudiants durant el segon semestre del present curs acadèmic. Tota l’oferta dels cursos, les seues dates i objectius i la resta d’informació està disponible a la pàgina web de l’OIPEP, www.uji.es/serveis/oipep.

Observar l'observador

Hi havia un guru, a l’Índia, que tenia molts deixebles. I entre ells, va córrer el costum d’imitar el seu mestre: les seues poses, com parlava, menjava, saludava, el que llegia... Ell ja els havia dit que no es tractava de reproduir la seua vida, però no li feien gens ni miqueta de cas. Un dia, el mestre anà a estiuejar a Benassal, i va baixar cap a la font amb un xicotet recipient, per a fer les seues ablucions.