L’UJI suma un total de 37 medalles aquest curs en competició externa

19/06/2017 | SCP

Després de finalitzar la competició externa, la Universitat Jaume I acumula un total de 37 medalles repartides entre els Campionats Autonòmics d’Esports Universitaris i els Campionats d’Espanya Universitaris.

Les primeres medalles van arribar de la mà del judo, organitzat per la UCV, on en la categoria d'elit Daniel Giménez (menys de 73 kg) i Pablo Agost (menys de 90 kg) van aconseguir el bronze per a l'UJI. En dones i en la categoria de promoció, Paula Hostalot (menys de 63 kg) va aconseguir la plata.

En frontennis, la parella de l'UJI formada per Luis Bonanad i Adrian Tomás van guanyar el bronze en un partit molt disputat.

L'UJI també va obtenir una gran quantitat de metalls en el CADU de natació, on els estudiants de la Jaume I van aconseguir cinc guardons. Marta Galindo va obtenir medalla d'or en els 400 metres lliures i plata en els 200 metres. Ana Molina va ser segona en 200 metres estils, igual que Victoria Gil en 100 metres estils. Per últim, el relleu de 4 x 50 metres lliures va aconseguir la plata en el campionat organitzat per la Universitat Cardenal Herrera.

En bàdminton, Clara Gozalbo i Manu del Rey van ser bronze en dobles mixtes, i pel que fa als escacs José Remolar va guanyar l’or en la categoria masculina.

En tir amb arc, Pablo Carbonell i Noé Martí van aconseguir medalles en les modalitats d’arc recorbat i arc nu, respectivament.

L’atletisme, un any més, va ser una font de medalles. Els atletes de la universitat castellonenca van pujar al pòdium vint vegades per a recollir set ors, set argents i sis bronzes. Els guanyadors i guanyadores de les medalles d’or van ser Augusto Solsona Palazon (martell), Victor Ruiz Orden (800 metres), Osarumen Odeh Odeh (martell), Oksana Ferentsyk (javelina), Andrea Cabré Carceller (5.000 metres marxa), Nuria García Arcos (triple salt) i Miguel Ángel Carvajal Sorlí (perxa). Les medalles d'argent van anar a parar a David Gómez Domingo (110 metres tanques), Sergi Mascarell Bes (400 metres llisos), Marc Carbó Feliu (400 metres tanques), Lorena Vives Martínez (perxa), Magdalena Paradís Carbonell (perxa), Daniel Conte Martínez (salt de llargada) i Claudia Ana Maria Sfirleaza (martell). Per últim, els bronzes van recaure en els equips de l'UJI de 4 x 400 metres masculí i femení, en Óscar García Mateu (200 metres llisos), Aitor Cuadros Lozano (10.000 metres), Nuria García Arcos (salt de llargada) i Andrea Benedito Andreu (javelina).

L’atletisme va ser l’únic esport on l’UJI també va obtenir medalles en els Campionats d’Espanya Universitaris. Concretament, van aconseguir quatre medalles, dues d'or, una d'argent i una de bronze. Pel que fa a noms propis en destaquen Oksana Ferentsyk i Osarumen Odeh, les quals van aconseguir les medalles d'or en les proves de javelina i llançament de martell respectivament. També va aconseguir un argent el subcampió europeu de triple salt, Pablo Torrijos, i la marxadora Andrea Cabré va quedar en tercera posició en la prova dels 5 km marxa.

Altres notícies:

El Servei d'Esports supera ja els 150.000 accessos a les seues instal·lacions