La Universitat Jaume I obri la preinscripció per al curs 2017/2018 La publicació dels resultats de preinscripció es farà el 14 de juliol

19/06/2017 | SCP

La Universitat Jaume I obri fins al 7 de juliol de 2017 el termini de preinscripció per al primer curs dels estudis universitaris dels 31 graus i el nou doble grau en Administració d'Empreses i Dret que ofereix la universitat castellonenca per al pròxim curs 2017/2018.

L’UJI ha habilitat un espai perquè l’estudiantat que vulga puga formalitzar la preinscripció en la Universitat. Aquesta aula està situada en l'edifici d'ampliació de la Biblioteca (nivell 0) durant tot el període de preinscripció, de dilluns a divendres en horari de 9 a 14 hores. La sol·licitud s'ha de formalitzar en https://appweb.edu.gva.es/PreinscripcionUniversitaria/index.jsp

En el curs 2017/2018 només hi ha una convocatòria de preinscripció que es resoldrà amb l'adjudicació de places el dia 14 de juliol de 2017, resultats que es publicaran aqueix mateix dia en la web i el 15 de juliol en premsa.

Cal destacar que l’UJI ofereix per al pròxim curs 31 graus i un doble grau en Administració d'Empreses i Dret, que conjumina els avantatges dels dos graus amb l’objectiu de formar professionals altament qualificats. La nova doble titulació s’oferirà per a un grup reduït de 30 estudiants, que hauran de superar un total de 384 crèdits, repartits en cinc cursos de 72 crèdits cadascun, més un últim semestre de 24 crèdits dedicat als treballs de final de grau i les pràctiques externes.

En total, la Jaume I ofereix 2.995 places en graus oficials: 985 places en la Facultat de Ciències Humanes i Socials; 920 places en la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques; 770 en l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i 320 places en la Facultat de Ciències de la Salut.

L’UJI també compta amb el portal nouestudiantat.uji.es / nuevoestudiantado.uji.es amb la finalitat de facilitar al nou alumnat de grau, màster universitari i doctorat la realització dels tràmits necessaris per a dur a terme els processos d'accés, preinscripció i matrícula.

Resultats de les PAU

El 97,99% dels estudiants presentats als exàmens de les proves d’accés a la universitat (PAU) en la Universitat Jaume I de Castelló ha obtingut el resultat d'apte en les proves de juny de 2017. Aquest resultat evidencia que les noves proves d’accés a la Universitat no han afectat el percentatge d’aprovats i fins i tot el nombre d’aprovats s'ha incrementat lleugerament respecte a l’any passat quan van aprovar un 97,75%.

La nota d’accés a titulació més alta és d’una alumna del IES Alt Palància de Segorbe amb un 13,806 sobre 14 i que ha aconseguit també la nota més alta en fase general de les PAU amb un 9,590 i una NAU de 9,806. D’altra banda, la NAU més alta correspon a una estudiant de l’IES Alfons XIII de Vall d’Alba amb un 9,816 i que podria arribar a una nota d’accés a titulació de 13,786 sobre 14.