El Grau en Comunicació Audiovisual promou l’emprenedoria entre l’estudiantat

19/12/2016 | SCP

El Grau en Comunicació Audiovisual ha celebrat unes jornades dedicades a l'orientació laboral i emprenedoria, dirigides a estudiantat de Periodisme, Publicitat i Videojocs.

Les jornades han comptat amb la participació del director creatiu de Gestmusic Endemol, Ángel Custodio Gómez, i dels professionals Rubén Ramos i Daniel Segarra, desenvolupadors de videojocs; María Alcón, productora audiovisual, i la fotògrafa Lorna Arroyo. A més, antics alumnes que han desenvolupat els curts Un lugar i Aniversario, ambdós premiats en festivals, han compartit la seua experiència amb els assistents. La sessió també ha inclòs l’exposició de projectes d’estudiantat del grau en l’espai de visionat i mentoria Cliffhanger, a càrrec del Grup d’Innovació Educativa en Comunicació Audiovisual.