Revista d'actualitat 01/06/2023

Notícies de la Universitat Jaume I

Un total de 2.671 estudiantes se matriculan en la UJI para las pruebas de acceso a la universidad (vivecastellon.com, 31/05/2023)

Un total de 2.671 estudiants de la província de Castelló s'han matriculat per a examinar-se de les proves d'accés a la Universitat en la convocatòria ordinària de 2023. Les proves tindran lloc del 6 al 8 de juny de 2023 a la Universitat Jaume I de Castelló, concretament a l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i en la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques en horari al matí (a les 9.30 hores) i a la vesprada (a les 15.30 hores)

Un total de 2.671 estudiants es matriculen a l’UJI per a les proves d’accés a la universitat (Castellón Información, 31/05/2023)

Les proves tindran lloc del 6 al 8 de juny de 2023 en la Universitat Jaume I de Castelló, concretament a l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i a la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques en horari de matí (a les 9.30 hores) i de vesprada (a les 15.30 hores). Enguany, l’estudiantat que es presente iniciarà les proves amb l’examen de l’assignatura d’Història d’Espanya

Un encuentro de la UJI sobre ética en la atención de la salud sexual reúne a más de 300 asistentes (Castellón Plaza, 26/05/2023)

El Grup d'Investigació en Infermeria de l'UJI i l'associació El Part és Nostre han organitzat, juntament amb l'Observatori de Violència Obstètrica, l'II Congrés Internacional sobre Violència Obstètrica sota el lema «Ètica de les cures en l'acompanyament a la salut sexual i reproductiva», aquesta trobada ha reunit a més de 350 persones.

Las empresas de Espaitec facturaron más de 104 millones de euros (El Mundo Castellón al Día, 01/06/2023)

Les 27 empreses situades en l'Espaitec empren a 446 treballadors i van facturar més de 104 milions d'euros en 2022

Espaitec recibe por segundo año consecutivo el premio al parc más activo en la Xarxa de Tècnics de l'Associació de Parcs Científics i Tecnològics d'Espanya (La Plana al Día, 31/05/2023)

El Parc Científic i Tecnològic de l'UJI ha sigut reconegut per la seua implicació constant en les activitats impulsades per l'entitat durant 2022. En el marc de la XXI Conferència Internacional de l'Associació de Parcs Científics i Tecnològics d'Espanya (APTE), celebrada en el Parc Científic i Tecnològic de Tenerife Tecnològica, Espaitec ha sigut guardonat com el parc més actiu en la Xarxa de Tècnics de l'Associació de Parcs Científics i Tecnològics d'Espanya (APTE) en 2022, per segon any consecutiu, premi compartit amb el Parc Científic i Tecnològic d'Extremadura (FUNDECYT-PCTEx)