La UJI i COSITAL renoven la col·laboració per a captar talent universitari per a l’administració pública

25/04/2024 | SCP

La rectora de la Universitat Jaume I de Castelló, Eva Alcón, i el president del Col·legi Oficial de Secretaris, Interventors i Tresorers d’Administració Local (COSITAL), Andrés V. García, han renovat el conveni de col·laboració entre ambdues entitats per a promoure activitats en matèria de formació, incloses estades en pràctiques, amb l’objectiu de promoure la incorporació de talent universitari a l’administració pública.

L’acte ha comptat amb la participació també del catedràtic de Dret Administratiu, José Luis Blasco, per part de l’UJI, i de Carlos Forés com  a integrant de COSITAL. El conveni permetrà la inclusió de pràctiques en els graus impartits en la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques; coorganitzar cursos de formació, promoure la participació dels col·lectius de les dues entitats en matèries o aspectes jurídics i econòmics d’actualitat que puguen resultar d’interès mutu i permetrà l’accés dels col·legiats als recursos bibliogràfics en paper de la Biblioteca de l’UJI.