L’UJI promou l’emprenedoria a l’aula amb un curs de formació al professorat

19/07/2023 | SCP

El Vicerectorat d’Innovació, Transferència i Divulgació Científica, a través de la Càtedra INCREA d’Innovació, Creativitat i Aprenentatge i la Unitat de Formació i Innovació Educativa, ha organitzat el curs «Potenciant l'emprenedoria des de l'aula. Com vincular la teua assignatura amb idees emprenedores» amb l’objectiu de promoure l’emprenedoria a l’aula del professorat de la Universitat Jaume I.

El curs, que s’ha impartit els dies 18 i 19 de juliol de 2023, ha servit per mostrar al professorat les possibilitats per a impulsar l'emprenedoria a l'aula connectada amb la realitat existent i al context econòmic i social, així com les tècniques i pràctiques que poden inspirar els docents en el seu projecte formatiu per a potenciar la creativitat i desenvolupar les competències emprenedores del seu estudiantat.

Amb una durada de 12 hores i les 25 places cobertes, el curs forma part de les accions emmarcades en el LLAMP 5UCV Campus de l'Emprenedoria Innovadora i Sostenible de la Generalitat Valenciana, dins del programa Aula Emprén Fase 1, formació del professorat.