L'Ajuntament de Borriana i la Fundació Isonomia de l’UJI promouen la igualtat entre homes i dones Les dues entitats han renovat el conveni de col·laboració

01/06/2023 | SCP

La vicepresidenta de la Fundació Isonomia de la Universitat Jaume I, M. José Senent, i l'alcaldessa de Borriana, M. José Safont, han renovat el conveni de col·laboració entre les dues entitats per a la participació del municipi de Borriana en la Xarxa Isonomia de municipis per a la igualtat efectiva d’homes i dones i en els seus programes anuals, l’objectiu dels quals és la promoció de la igualtat en tots els àmbits i la prevenció de la violència cap a les dones.

Una de les activitats que s’ha realitzat enguany en el marc d’aquesta col·laboració ha sigut la campanya «Enginyera... per què no?» a l’IES Jaume I de Borriana, que té com a finalitat fomentar la incorporació de les dones en àmbits educatius masculinitzats, com són les carreres universitàries tècniques.