Publicacions de la Universitat Jaume I participa en la 39 edició de la Fira del Llibre de Castelló

27/04/2023 | SCP

La Universitat Jaume I participa un any més en la Fira del Llibre de Castelló en què presentarà les seues novetats. Enguany la Fira tindrà lloc a la Plaça Horts dels Corders de Castelló de la Plana del 28 d’abril al 7 de maig de 2023.

L’editorial presentarà el dimarts 2 de maig, a les 19 hores, les novetats de la col·lecció «Història i memòria», a càrrec dels autors i autores i del director de la col·lecció, Vicent Sanz, amb les obres Allà m'esperava la guerra. Memòries d'un soldat republicà, de Jaume Domenjó, i Estratègies militars i diplomàtiques a la Batalla de Llevant, de Rosa Monlleó, Vicent Grau i Alfredo Fornas.

El dimecres 3 de maig, a les 18 hores, les autores i la vicerectora de Responsabilitat Social, Polítiques Inclusives i Igualtat, Elsa González, presentaran les novetats d’estudis de gènere i feminisme de l'UJI. Participaran Sonia Reverter amb Feminismo sin testamento i Marta Castanedo i Alba Moliní, amb l’obra Inconformistas. Diseño y género.

També des de l’editorial universitària, el dijous 4 de maig, a les 19 hores, Mercé Viana i Carmen Lázaro, vicerectora de Cultura, Llengües i Societat presentaran junt a l’autor el llibre L’Escola Moderna. El Moviment Freinet Valencià (1962-1977), d'Alfred Ramos.

A més, també s’ha previst la signatura d’exemplars el divendres 28 d’abril a partir de les 19 hores, amb la signatura de Julio García Guerrero, autor de Médicos de Castelló. Ideología política y violencia (1936-1950) i de Vicent Pitarch amb Gaetà Huguet Segarra. També signaran les seues obres Artur Aparici i Ximo Escrig, autors de Xodos, un poble de Penyagolosa i José María Arquimbau autor de La radio en Castellón desde 1933.