L'equip UJI Motorsport presenta el nou monoplaça UFS05 per a la competició Formula Student

16/10/2023 | SCP

UJI Motorsport, equip de la Universitat Jaume I de Formula Student, ha presentat el nou monoplaça UFS05, en un esdeveniment que ha comptat amb la presència dels principals sponsors de l'equip, així com de la directora de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Ana Piquer; el vicerector d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica, David Cabedo, i el professor tutor de l'equip, Javier Andrés de l'Esperança, els quals han destacat la tasca de representació de la Universitat que realitza UJI Motorsport i el paper crucial que juga l'enginyeria i la innovació en la formació de l'estudiantat.

L'esdeveniment, presentat per l'actual team leader Noelia Zapater i el technical leader Andreu Cervera, ha comptat amb la participació de tots els membres de l'equip, que han contribuït a la trajectòria d'èxit d'UJI MotorSport en les competicions de la temporada 2022-23 i, especialment, en el recent triomf en Formula Student Portugal, on l'equip va obtindre el seu primer podi, demostrant la seua capacitat tècnica i habilitats d'enginyeria.

En la presentació, s'han exposat els avanços innovadors i les millores del monoplaça UFS05 i també s'ha fet un repàs de la història i assoliments de l'equip durant la seua trajectòria. A més, s'ha destacat la col·laboració i sinergia que existeix entre els estudiants que integren els diferents departaments d'UJI Motorsport.

Quant als plans de futur, l'equip ha mostrat la seua motivació per continuar amb el lideratge en l'àmbit de la competició de monoplaces estudiantils i ha fet oficial el futur passe a motors elèctrics amb la inauguració del seu departament de e-power. En aquest sentit, han exposat algunes de la metes i desafiaments enfocats a la innovació sostenible i la millora contínua de l'eficiència del monoplaça.

En l'esdeveniment també s'ha fet un agraïment especial a Miguel Tamaral, Vicent Andreu i Marc García, tres membres que han exercit un paper fonamental en la creació i èxit de l'equip.

Fotografies