La rectora de l’UJI felicita els estudiants amb millors notes d'accés a la universitat

02/07/2018 | SCP

•  recepcio-millores-NAU Millors_notes_PAU_18DLL156_in

FOTO: DAMIÁN LLORENS

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, i la vicerectora d'Estudiantat i Compromís Social, Inmaculada Rodríguez, han rebut l’alumnat de la província que ha obtingut les millors notes d'accés a la universitat (NAU).

La rectora ha fet un reconeixement del treball realitzat per aquests estudiants i estudiantes excel·lents. «Sou un exemple de la importància del treball i l'estudi com a vies fonamentals per a fer millor la nostra societat. Per tant, enhorabona i gràcies per l'esforç». Alcón també ha destacat la importància de la cultura de l'esforç i el fet que ara l'aprenentatge ha de ser continu, al llarg de tota la vida.

Per a finalitzar, la rectora de l'UJI ha transmès a l'estudiantat el seu desig que trien la Universitat Jaume I per a cursar-hi els seus estudis i ha fet un breu repàs dels avantatges que ofereix la universitat castellonenca: «Un campus modern i únic on tots ens coneixem i som accessibles; un professorat jove i preparat, amb àmplia experiència docent i que destaca en la recerca i la generació de nou coneixement; una aposta clara per les noves tecnologies; una gran oferta de pràctiques a empreses i institucions; una universitat oberta al món: amb programes de mobilitat i d'intercanvi, i unes magnífiques instal·lacions esportives i una biblioteca centralitzada, entre altres moltes coses».

Imatges