L’UJI expedirà gratis la còpia electrònica del títol universitari oficial i del suplement europeu al títol

25/01/2018 | SCP

•  eTitol-eSet Presentacio_e-itol_18DLL25_in

FOTO: Damián Llorens

La Universitat Jaume I expedirà conjuntament la còpia electrònica del títol universitari oficial i del suplement europeu al títol (SET) de manera gratuïta a l’estudiantat que pague o haja pagat els drets d’expedició d'un títol universitari oficial a partir de l’1 de gener de 2017. Es tracta de l’eTítol i eSet que han presentat la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de l’UJI, Pilar García Agustín, i la cap del Servei de Gestió de la Docència i Estudiants, Carmen Falomir.

La universitat pública de Castelló assumirà el cost d’expedició de les còpies electròniques del títol universitari oficial i del SET amb la finalitat de facilitar als titulats i titulades la realització de tràmits administratius encaminats a la recerca d'ocupació i la mobilitat geogràfica.

«Les còpies del títol universitari oficial i del SET, editades en arxiu PDF i signades electrònicament, atorguen les mateixes garanties legals que el títol universitari oficial i SET expedit en paper» ha destacat Pilar García Agustín. A més, presenten múltiples avantatges, com ara l’estalvi econòmic i de temps davant compulses o validacions legals, la plena disponibilitat de tots dos documents en qualsevol moment i des de qualsevol lloc del món, la possibilitat de realitzar tràmits a distància davant empreses, universitats o administracions en els quals calga presentar garantia de titulació o la concurrència en els processos de selecció de personal amb documents electrònics acreditatius que poden guardar-se en dispositius mòbils portàtils. A més, el destinatari del títol universitari oficial i SET pot validar mitjançant Internet l’autenticitat dels documents presentats, i té la garantia de reemissió davant pèrdua o destrucció del document en suport paper.

Els beneficiaris tindran accés a un portal d’Internet des del qual podran descarregar o enviar les còpies digitals de tots dos documents, el seu curriculum vitae en format Europass i qualsevol document que guarden en aquest espai.

Pròximament, els titulats i titulades de l’UJI que han abonat els drets d’expedició d’un títol universitari en qualsevol moment anterior a l’1 de gener de 2017 també podran beneficiar-se d’aquest servei, amb la sol·licitud electrònica prèvia d’expedició d’aquests documents i el pagament d’un preu reduït.

www.titols.uji.es