Els estudiants de tercer curs de Publicitat elaboren una campanya de Nadal per a l'empresa Triangolo

09/01/2018 | SCP

L'empresa de bijuteria Triangolo ha dut a terme un concurs de campanyes de publicitat amb els estudiants de tercer curs del Grau de Publicitat de la Universitat Jaume I, dins de l'assignatura d'Estratègies de la Comunicació.

Carlos López Navarro i Carlos Sanz García, representants de l'empresa, han assistit a la presentació de les quinze campanyes de publicitat que, durant sis setmanes, han estat elaborant els alumnes en classes pràctiques, treballant la seua marca, el seu posicionament i promocionant els seus productes per a la campanya de Nadal.

Els estudiants han desenvolupat campanyes reals, molt creatives i amb formats molt innovadors, i l'anunciant utilitzarà algunes de les accions que han presentat els alumnes en classe. En concret, s'han premiat dos grups: «Cantando bajo la ducha», compost per Kike Masó, Vanesa Franch, Raquel Orts i Celia Pallarés; i «Dopamina», compost per Evelyn Prado, Selena López, Javier Párraga, Noelia Aranda, Ana Bellod i José Haro.

L'empresa, que ha regalat un obsequi als guanyadors i els ha expedit un certificat, també s'ha compromès a citar l'autoria de les accions que duguen a terme i que hagen sigut proposades pels alumnes.