Dos estudiants del Grau en Publicitat de l’UJI guanyen un bronze en el festival Drac Novell Internacional per la seua campanya sobre el consum d'alcohol

28/11/2017 | SCP

Els estudiants del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I Manuel Pérez i Pablo Ibáñez han guanyat un bronze en la categoria Healthcare del festival Drac Novell Internacional, per la campanya «BEBE, POTA, BEBE, REPEAT».

La campanya cerca conscienciar a la societat sobre el problema del consum d'alcohol entre els joves, en concret sobre el binge drinking, una pràctica molt popular entre els menors que consisteix a beure una gran quantitat d'alcohol en molt poc temps.

Per a donar a conèixer aquesta problemàtica, la campanya proposa la creació d'uns artistes anomenats Menores i THEALCOHOL que col·laboren junts en una cançó, que es difondria en emissores de ràdio com si fóra un nou hit musical. A més, la campanya també contempla la difusió d'aquest missatge a través d'un espot publicitari i material gràfic en diferents formats per a xarxes socials, premsa, mitjans online, etc. La campanya es completa amb un videoclip protagonitzat per diferents influencers i una llista en Spotify que inclou diferents temes que presenten més situacions relacionades amb els menors i l'alcohol.

Vídeo de la campanya

Més informació sobre el festival