Més de 230 universitaris han realitzat les seues pràctiques en Grupo Gimeno gràcies al programa de la FUE-UJI

02/11/2017 | SCP

Facilitar a l'estudiantat de l’UJI un primer apropament amb la realitat laboral és el principal objectiu de dos programes que desenvolupa la Fundació Universitat Jaume I-Empresa (FUE-UJI): el de pràctiques lliures extracurriculars i el programa de beques per l’alumnat titulat.

Les empreses del Grupo Gimeno, que operen en els sectors de serveis, construcció i turisme-oci, col·laboren amb la FUE-UJI, donant als joves estudiants i als recentment titulats l'oportunitat de completar la seua formació superior amb una experiència real que els permeta aplicar els coneixements adquirits i els aporte una visió pràctica del món professional.

Grupo Gimeno, que opera a nivell nacional i internacional, ha acollit fins avui en aquest últim any a 38 estudiants i titulats, dels quals actualment 17 efectuen les seues pràctiques formatives en empreses del Grup en diferents sectors.

Des que la FUE-UJI i Grupo Gimeno van iniciar la seua col·laboració en matèria educativa, han sigut més de 230 els i les estudiants i recentment titulats que s'han beneficiat d'una beca de pràctiques.

Amb aquesta col·laboració, Grupo Gimeno contribueix a la formació integral de l’estudiantat, afavorint els valors d'innovació, creativitat i emprenedoria. Igualment contribueix al desenvolupament professional de les persones que s'encarreguen de la supervisió i/o tutoria dins de les diferents empreses del Grupo, a més de generar una borsa de potencials treballadors/as per a l'empresa.

Grup Gimeno reforça així el seu compromís amb la FUE-UJI, amb el desenvolupament del coneixement i l'apropament de la realitat professional a l’estudiantat i recentment titulats.