Un curs mostra l’estudiantat de l’UJI com adquirir experiència professional en l’etapa universitària Organitzat per l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals de l’UJI,  el curs ha comptat amb l’assistència de 170 participants

03/11/2017 | SCP

La sala d’actes de l’Escola de Doctorat, Consell Social i Postgrau de la Universitat Jaume I ha acollit durant els dies 31 d’octubre i 2 de novembre de 2017 el curs «Funcionament de les practiques i les seues beques: com es pot adquirir experiència professional en l’etapa universitària». Organitzat per l’Espai Jurídic d’Estudis Laborals de l’UJI,  el curs ha comptat amb l’assistència de 170 participants.

Al curs s’han explicat les diferents modalitats de pràctiques a les quals pot concórrer l'estudiantat universitari. D’una banda, les pràctiques curriculars com a part d'una assignatura teòrica o assignatures de pràctiques externes. I d’altra, les pràctiques extracurriculars gestionades en la seua major part per la FUE així com beques de col·laboració de serveis de l’UJI. També s’ha fet referència a les pràctiques gestionades per altres organismes públics com diputacions o ajuntaments.

Des de l’Oficina d’Inserció Professional i Estades en Pràctiques s’ha informat de beques específiques a través dels programes gestionats des d’aquest servei i de les novetats de diferents convocatòries com les beques Santander, beques ONCE, etc.

Per últim, s’ha destacat la importància de la tutorització i supervisió de les pràctiques universitàries i de les beques, donat que el seu objectiu principal és aconseguir completar la formació de l’estudiantat.