L’estudiantat de Publicitat i Relacions Públiques de l’UJI treballarà en la marca de Quesos de Catí Cooperativa Valenciana

06/10/2017 | SCP

L’estudiantat de 3r i 4t curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Jaume I treballarà durant el primer semestre en la marca de Quesos de Catí Cooperativa Valenciana, dins de les assignatures de Creativitat Publicitària i Planificació de Mitjans.

Així, l’estudiantat s’enfrontarà amb un repte real per tal d’aconseguir, tant creativament com a través dels mitjans, diferenciar les dues marques d’aquesta cooperativa: Catí i El Pastor de Morella.

Miquel Vives, gerent de Quesos de Catí Cooperativa Valenciana, ha sigut l’interlocutor que ha presentat el brífing als alumnes, en una jornada on han tingut l’oportunitat de conèixer un poc més aquesta cooperativa, la seua creació i els seus processos, a més de poder tastar els seus productes.

Ara, de la mà del professorat de les assignatures implicades, Chelo Balado, Álex Rubio i Eva Breva, l’estudiantat treballarà per a poder presentar els resultats al client abans de Nadal.