Estudiantat de Disseny de l'UJI participa en la Fira Hàbitat València

22/09/2017 | SCP

Estudiantat del Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de la Universitat Jaume I participa un any més en el Saló NUDE de Fira Hàbitat València que se celebra del 19 al 22 de setembre.

En aquesta edició l’estudiantat de l'UJI presenta productes que han desenvolupat en el «Workshop Intercrea», gestionat pel dissenyador Vicent Clausell i la professora de l’UJI Julia Galán. Aquest projecte tenia com a objectiu que l’estudiantat participara en una experiència de desenvolupament de producte real a través del foment de les sinergies amb persones i entitats vinculades amb el disseny i la innovació.

Les propostes d’aquesta edició, que s’han realitzat amb l’empresa barcelonesa Mobles 114, han sigut desenvolupades pels estudiants Miguel Oury, Judit Andreu, Alba Puerta, Núria Vernís, Francisco Viciano, Paula Usó, Borja Sánchez, Carlos Joaquín, Joan Martí, Michael Alexander i Vicent Blai Orts. Enguany, s’ha proposat com a temàtica la integració de les noves tecnologies en els objectes quotidians per a facilitar el seu ús i el replantejament dels espais contenidors d’objectes.

El certamen del Saló Nude de Fira Hàbitat València representa una bona oportunitat per a l'alumnat de la Universitat Jaume I que, a través del sector de l'hàbitat, pot mostrar les seues idees en el camp del disseny de producte.

Aquesta activitat forma part de la convocatòria de projectes institucionals que impulsa el Vicerectorat d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa a través de la qual es promou la participació de l’estudiantat en concursos, competicions, fires, reunions científiques, de caràcter nacional o internacional en les que està representada l'UJI.